loading...
عکس و خنده
مهدی بازدید : 25 سه شنبه 17 اسفند 1395 نظرات (3)

بیماری قلبی در مردان بیشتر است

  • بیماری قلبی در مردان بیشتر است

    یک فوق تخصص جراحی قلب و عروق با اشاره به مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی، گفت: حدود دو سوم این مرگ‌ها در مردان است.دکتر معصوم‌علی معصومی، با اشاره به افزایش روزافزون مبتلایان بیماری‌های قلبی و عروقی، گفت: روز به روز شاهد افزایش آمار این بیماری‌ها هستیم و در حال حاضر بیماری‌های قلبی و عروقی، درصد بالایی از آمار مرگ و میر را به خود اختصاص داده‌ است.معصومی با اشاره به کاهش سن ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، تصریح کرد: به طور معمول بیماری‌های قلبی و عروقی در سنین ۷۰ یا ۸۰ سال بروز پیدا می‌کند و کاهش سن ابتلا به این بیماری‌ها نشان دهنده این است که عوامل پیشگیری به خوبی رعایت نشده است. امروزه شاهد کاهش سن ابتلا به این بیماری‌ها به مرز ۵۰ سال هستیم و این امر زنگ خطر جدی برای سلامت کشور محسوب می‌شود. سن ابتلا به این بیماری‌ها حتی در موارد بسیاری به ۳۵ تا ۴۰ سال و در موارد معدودی تا سن ۲۰ تا ۲۵ سال پایین آمده است.

    بیماری قلبی در مردان بیشتر است

    این فوق تخصص جراحی قلب و عروق، نوع تغذیه، کم تحرکی، سیگار و مواد مخدر، چاقی و فشار خون را از جمله عوامل زمینه‌ساز ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی خواند و افزود: متاسفانه رژیم غذایی بیشتر افراد پرنمک و پرچرب بوده و از طرفی کم تحرکی در جامعه و زندگی روزمره افزایش یافته است.وی افزود: از طرف دیگر مصرف سیگار و قلیان در حال افزایش است و آمار ابتلا به بیماری‌هایی از جمله دیابت و فشار خون که زمینه‌ساز ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی هستند نیز سیر صعودی دارند.وی با تاکید بر لزوم پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، اظهار کرد: طبق تحقیقات صورت گرفته تنها با مدیریت مطلوب تغذیه و تحرک می‌توان تا ۸۰ درصد احتمال ابتلا به این بیماری‌ها را کاهش داد.معصومی با بیان اینکه حدود دو سوم قربانیان بیماری‌های قلبی و عروقی را مردان تشکیل می‌دهند، گفت: در زنان به لحاظ فعالیت هورمونی به خصوص در سنین پیش از یائسگی به طور معمول میزان ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی کمتر است، اما بعد از یائسگی میزان بروز این بیماری‌ها در زنان با مردان برابر می‌شود.وی به طرح جهانی سازمان بهداشت جهانی در راستای کاهش ۲۵ درصدی بیماری‌های قلبی و عروقی تا سال ۲۰۲۵ اشاره کرد وا فزود: عمده تمرکز اصلی سازمان بهداشت جهانی در این زمینه بر سه موضوع کنترل فشار خون، افزایش تحرک و کنترل مصرف سیگار و مواد مخدر است.وی افزود: در همین راستا ضرورت دارد مسئولان مربوطه کشورمان نیز در زمینه فرهنگسازی و اصلاح شیوه زندگی و تغدیه در راستای کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی که در حال حاضر به یکی از مهم‌ترین عوامل مرگ و میر در کشور تبدیل شده، اقدام کنند.

مهدی بازدید : 22 سه شنبه 17 اسفند 1395 نظرات (0)

فواید مصرف روغن ماهی

  • فواید مصرف روغن ماهی

    کارشناسان تغذیه مصرف زیاد ماهی را توصیه می کنند، اما نسبت به خواص مکمل های روغن ماهی که حاوی اسیدهای چرب اُمگا۳ هستند مطمئن نیستند. در ادامه به برخی فواید روغن ماهی اشاره می شود.

    کمک به مبتلایان به بیماری آسم

    تحقیق جدید دانشگاه روچستر نشان می دهد محصولات حاوی اسید چرب اُمگا۳ موجب کاهش تولید آنتی بادی های مسبب آسم و آلرژی در بدن می شوند. اگرچه در مبتلایان حاد این بیماری ها که استروئیدهای خوراکی مصرف می کنند به دلیل وجود عنصر دارویی، از بروز فواید ممانعت می شود.

    تقویت متابولیسم

    محققان در ژاپن دریافته اند روغن ماهی موجب فعال سازی گیرنده ها در دستگاه گوارش موش ها می شود در نتیجه سلول ها در سیستم عصبی برای متابولیز چربی ذخیره می شوند. دانشمندان به یک گروه از موش ها غذای چرب حاوی روغن ماهی دادند، درحالیکه به گروه دیگر رژیم غذایی فاقد این مکمل داده شد. آنها دریافتند موش های تغذیه شده با روغن ماهی ۵ تا ۱۰ درصد وزن کمتری داشتند.

    تقویت سیستم ایمنی

    طبق یافته محققان در آزمایش سال ۲۰۱۳ بر روی مکمل ها، روغن ماهی دارای خواص تقویت کننده سیستم ایمنی است که می تواند برای افراد دارای نقص ایمنی مفید باشد. به گفته محققان، روغن ماهی موجب ترغیب فعالیت سلول های سفید خون در تقویت سیستم ایمنی می شود.

     فواید مصرف روغن ماهی

    فواید مصرف روغن ماهی

    مقابله با افسردگی

    مشخص شده است که مکمل های روغن ماهی موجب تسکین علائم افسردگی خفیف و متوسط می شوند. همچنین افراد مبتلا به افسردگی تک قطبی بعد از خوردن یک یا دو گرم مکمل در روز با کاهش علائم مواجه بودند.

    حفاظت از قلب

    امگا-۳ همواره با سلامت بهتر قلب مرتبط بوده است، اگرچه مطالعات اخیر نشان می دهد مصرف حدود ۳۰۰ میلیگرم اُمگا-۳ از طریق رژیم غذایی یا مکمل ها مفید است اما مصرف بیش از این اندازه آن فایده ای ندارد.

مهدی بازدید : 35 سه شنبه 17 اسفند 1395 نظرات (0)

طرز تهیه کیک موز با خامه ترش

  • طرز تهیه کیک موز با خامه ترش

    مواد لازم برای کیک موز با خامه ترش

     و

    یک چهارم فنجان شکر سفید

    ۱ قاشق چایخوری پودر دارچین

    سه چهارم فنجان کره

    ۳ فنجان شکر سفید

    ۳ عدد تخم مرغ

    ۶ موز کاملا رسیده (باید له بشن)

    ۴۵۰ گرم خامه ترش

    ۲ قاشق چایخوری عصاره وانیل

    ۲ قاشق چایخوری دارچین

    نصف قاشق چایخوری نمک

    ۳ قاشق چایخوری جوش شیرین

    چهار و نیم فنجان آرده همه کاره (همه منظوره)

    ۱ فنجان گردوی خرد شده

    طرز تهیه کیک موز با خامه ترش

    فر رو با حرارت ۳۰۰ درجه فارنهایت (۱۵۰ درجه سانتیگراد) گرم کنین. چهار ظرف مخصوص فر (ظرفهای ۱۷ در ۷ سانتیمتری) برداشته و با روغن چربش کنین. توی یه کاسه کوچیک، یه چهارم فنجان شکر و یه قاشق چایخوری دارچین رو با هم ترکیب کنین. به آرومی این مخلوط رو داخل ظروف فر که چربشون کردین بریزین.

    در یه کاسه بزرگ، کره و سه فنجان شکر رو ترکیب کرده و تخم مرغ، موز، خامه ترش، وانیل و دارچین رو بهش اضافه کنین و باز هم بزنین. بعدش نمک، جوش شیرین و آرد رو هم باهاشون خوب مخلوط کنین. در آخر گردو رو بهش اضافه کنین. وقتی مواد به خوبی ترکیب شدن، اونا رو بین ظروف فر تقسیم کنین.

    به مدت یک ساعت داخل فر بذارین تا زمانی که وقتی یه خلال دندان رو داخل فرو میبرین، خلال دندان تمیز ازش بیرون بیاد.

    نکات تکمیلی در مورد کیک موز

    کیک موز جزو کیک و شیرینی – انواع کیک میباشد
    زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا ۱۵ دقیقه
    و زمان پخت و انتظار آن در حدود ۱ ساعت و ۰ دقیقه میباشد .
    کیک موز را می توانید در وعده میان وعده – دسر – سرو کنید .
    توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای ۸ نفر مناسب میباشد .

    طرز تهیه کیک موز با خامه ترش

مهدی بازدید : 37 سه شنبه 21 دی 1395 نظرات (0)

پیامدهای خطرناک نگه داشتن ادرار

  • پیامدهای خطرناک نگه داشتن ادرار

    *عفونت معده:

    نگه‌داشتن ادرارنه ‌تنها باعث درد در قسمت تحتانی شکم می شود بلکه خطر ابتلا به عفونت معده را هم افزایش می دهد. زمانی که میکروب‌های موجود در ادرار از بدن خارج نمی شود، فرد دچار عفونت معده هم می‌شود.

    * عفونت مجرای ادراری:

    نگه ‌داشتن ادراربرای مدت ‌زمان طولانی، بدن را در معرض باکتری‌های مضرقرار می‌دهدو احتمال ابتلا به عفونت ادراری (UTI) یا عفونت مثانه را افزایش می‌دهد.

    پیامدهای خطرناک نگه داشتن ادرار

    پیامدهای خطرناک نگه داشتن ادرار

    * درد هنگام دفع:

    نگه ‌داشتن ادرار اگر به طور مدام تکرار شودباعث درد شدید هنگام دفع ادرار می‌شود.

    * تب:

    نگه ‌داشتن ادرار برای مدت طولانی، مانع دفع باکتری موجود در بدن می‌شود و این به ‌نوبه خود باعث بروز تب خواهدشد.

    * تورم مثانه و خطر بروز سرطان:

    هنگام مصرف آب مثانه به‌آرامی پرمی‌شود و در صورت دفع نشدن مثانه متورم می‌شود. پیشگیری نکردن از تورم مثانه به سرطان مثانه منجر می شود.

    * سنگ کلیه :

    آب به پاک ‌سازی کلیه‌ها کمک می‌کند. اما زمانی که ادرار برای مدت طولانی نگه ‌داشته شود، به ‌طورجدی روی کلیه تاثیر می گذارد و به سنگ کلیه و درد منجر می شود.

    * کیست:

    کیست کلیه نوعی التهاب است. این‌ مشکل عمده ای است که بیشتر در زنان رخ می‌دهد.

    * درد در قسمت تحتانی شکم:

    نگه‌داشتن طولانی‌مدت ادرار، در قسمت تحتانی شکم درد ایجاد می‌کند.

مهدی بازدید : 27 سه شنبه 21 دی 1395 نظرات (0)

آبشار مسکین آستارا

  • آبشار مسکین آستارا

    ارتفاع آبشار مسکین آستارا ۷۸ متر و در تمام فصول دارای آب بوده و حجم آب بستگی به بارندگی فصلی متفاوت می باشد. نام آبشار برگرفته از روستایی در بالای آبشار می باشد که مسکین نام دارد

    منبع : mashreghnews.ir
مهدی بازدید : 36 شنبه 11 دی 1395 نظرات (1)

خواص مصرف اسیدچرب اُمگا-۳

  • خواص مصرف اسیدچرب اُمگا-۳

    به گفته محققان مصرف اسیدچرب اُمگا-۳ توانایی توقف بیماری لوپوس و سایر اختلالات خودایمنی را دارد.

    به گزارش خبرنگار مهر، محققان دانشگاه ایالتی میشیگان دریافتند مصرف اسیدچرب اُمگا-۳ که معمولا در ماهی های چرب یافت می شود توانایی توقف مسیرهای سیگنال دهی لوپوس و همچنین سایر اختلالات خودایمنی را دارد.

    خواص مصرف اسیدچرب اُمگا-۳

    خواص مصرف اسیدچرب اُمگا-۳

    بیماری لوپوس که به سل جلدی هم معروف است، یک بیماری التهابی بوده که در زمان حمله سیستم ایمنی به بافت های خود ایجاد می شود و می تواند به هر بخش از بدن از جمله پوست، مفاصل و اندام صدمه برساند.

    محققان دریافتند زمانیکه لوپوس بواسطه ماده معدنی موسوم به کوآرتز بروز می کند، اسیدچرب اُمگا-۳ مانع از فعالیت این بیماری می شود. کوارتز متداول ترین و خطرناک ترین ماده سیلیکا کریستالی است که معمولا در صنایع کشاورزی، ساخت و ساز و استخراج معدن بکار گرفته می شود.

    مطالعه محققان بر روی موش های ماده که دچار ضایعات لوپوس در ریه ها و کلیه های شان شده بودند و بررسی تاثیر اسیدچرب اُمگا-۳ بر روی این جراحات انجام شد.

    جک هارکما، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «۹۶ درصد آسیب ریه ها بعد از مصرف اسیدچرب اُمگا-۳ متوقف شد.»

    معمولا بیماری لوپوس ارثی تلقی می شود اما عوامل محیطی نظیر استنشاق ماده سمی سیلیکا کریستالی و قرارگیری در معرض نور خورشید هم دخیل هستند.

    به گفته هارکما، «با استنشاق غبارات سمی سیلیکا، سلول های ریه نابود می شوند. با مرگ این سلول ها، سیگنال های اشتباه به سوی سیستم ایمنی ارسال می شود. در نتیجه بدن چنان واکنش قوی ای نشان می دهد که می تواند سلول های سالم را نیز مورد هدف قرار دهد.»

    محققان عنوان می کنند اسید چرب اُمگا-۳ موجب تغییر مسیر واکنش سلول ها به سیلیکا درون ریه ها شده و تا حدی واکنش سیستم ایمنی بدن را تغییر می دهد.

    محققان اذعان می کنند که این مطالعه به وضوح نشان می دهد که خوردن اسیدچرب اُمگا-۳ مانع از بروز بیماری لوپوس ناشی از عوامل محیطی می شود.

مهدی بازدید : 43 شنبه 11 دی 1395 نظرات (0)

سقف پارچه ای متحرک طرح silver

  • سقف پارچه ای متحرک طرح silver

    سقف های  متحرک پارچه ای همراه با سازه‌ای زیبا و طراحی مدرن، یک راه ساده و در عین حال شیک و به روز برای استفاده از فضای بیرونی به بهترین نحو و متمایز ساختن آن فضا از سایر ساختمان‌های مجاور است.

    سقف پارچه ای

    سقف پارچه ای

    شرکت Palmiye طیف گسترده‌ای از پوشش سقف همراه با گستره‌ای وسیع در انتخاب‌ رنگ، الگو و طرح های شیک و زیبا که از ایالات متحده، فرانسه و اتریش وارد شده است را به مشتری ارائه می‌دهد. همۀ این پوشش‌ها دارای ۵ سال ضمانت در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ هستند.

    سقف پارچه ای متحرک

    نمونه پارچهFS Flexy

    سقف پارچه ای متحرک

    نمونه پارچه deco

    سقف پارچه ای متحرک

    نمونه پارچهferrariw96

    سقف پارچه ای متحرک

    نمونه پارچه flexy_3d

    موتور

    موتورهای شناخته شده somfy فرانسه در همۀ محصولات ما استفاده می‌شود. این موتورها دارای ۵ سال گارانتی هستند و در آن‌ها از تکنولوژی RTS استفاده شده است. موتورها را می توانند به سادگی و با لمس یک دکمه و یا با استفاده از برنامه از روی گوشی خود کنترل کنید.

    سقف پارچه ای متحرک

    اپلیکیشن

    سقف پارچه ای متحرک

    ریموت کنترل

    جزئیات فنی

    همۀ محصولات ما دست ساز و در نوع خود منحصر به فرد هستند. شما می‌توانید برای ساخت محصول خود از پارچۀ مخصوص آن گرفته تا متریال سازه فلزی ، به طور کامل به سلیقۀ خود سفارش دهید. تمام محصولات ما مورد تایید TUV و ISO هستند و از طریق طراحی هنرمندانه با جزئیات مدرن و پیشرفته و با دوامی که دارند از سایر محصولات مشابه متمایز می‌شوند. روح ابداع و نوآوری Palmiye همواره باعث تشویق و انگیزۀ ما در رسیدن به افق‌های تازه می‌شود.

    میله‌های افقی قسمت جلویی و جانبی سازه روی یک سطح افقی یکسان قرار دارند، با ارتفاعی ممتد و یکنواخت در سراسر محصول، یک نمای آرامش بخش و دلپذیر که برای چشم لذت بخش است را ارائه می‌دهد. بدین ترتیب سیستم های شیشه‌ای ارتفاع مختلفی نخواهند داشت.

    سیستم سقف متحرک مانع از ورود باد بین پوشش سقف، ریل و ناودان‌ها می‌شود و یک فضای محفوظ از هوا را که باد نمی تواند در آن وارد شود ایجاد می‌کند.

    بسته به اینکه آیا شما می‌خواهید محیط پرنور یا کم نور داشته باشید، می‌توانید یکی از نورپردازها و لامپ‌های نقطه‌ای با تکنولوژی ۳-Lens LED شرکت پالمیه یا چراغ‌ها و لامپ‌های خطی را انتخاب کنید. شما می‌توانید به طور مستقیم نور لامپ‌ها و چراغ‌ها را با کنترل از راه دور و یا تلفن‌های هوشمند خود کم کنید. سرمایه گذاری در تکنولوژی LED بخشی از تعهد شرکت Palmiye برای کمک به داشتن یک محیط زیست سبزتر می‌باشد.

    سقف ریموت دار

    سقف ریموت دار

    با طراحی هندسی محاسبۀ شدۀ آن، به خصوص در مهندسی بخش داخلی حداکثر قدرت، استقامت و مقاومت در برابر باد را به پروفیل ریل آلومینیومی می‌دهد.

    مانع از ورود آب باران به منطقه محصور می‌شود، و آب را مستقیما به ناودان جلو برای تخلیه کامل هدایت می‌کند.

    ناودان ناودان با قابلیت تنظیم ارتفاعی که دارد، برای اطمینان از تناسب کامل، با توجه به شیب و ارتفاع محصول شما سیستم‌های عایق در برابر آب و باد در موقعیت‌های مختلف فراهم می‌کند.

    سیستم یکپارچۀ آبریزش در سقف های متحرک پارچه ای به طور خاص و با توجه به جنبه‌های زیبایی شناختی و ایجاد محیطی دلپذیر و همچنین داشتن کاربری بالا طراحی شده است. با وجود سیستم یکپارچۀ آبریزش تمام آب به صورت یکنواخت از داخل ستون جلو تخلیه می‌شود.

    در داخل ستون جلو که ما آن را به صورت هوشمندانه و مهندسی طراحی کرده‌ایم، تمام جزئیات نصب از جمله نقاط پیچ شده پنهان هستند و اطمینان می‌دهد که هیچ بخش اتصال اضافی دیگری مورد نیاز نیست.

    سقف ریموت دار

    سقف ریموت دار

    براکت‌های آلومینیومی در اندازه‌ها و انواع مختلف مورد استفاده قرار گرفته‌اند تا شکاف میان نمای ساختمان و محصول را از بین ببرند تا در پایان، کاری حرفه‌ای و ضد آب ارائه دهند.

    این پایه که از جنس فولاد ضد زنگ است تمام تاسیسات کف را در داخل خود پنهان و آب را به خارج تخلیه می‌کند و به گونه‌ای منحصر به فرد سازه را به کف متصل می‌سازد.

    میلۀ جلویی جداگانه‌ای تمام وزن سقف را بدون وارد کردن هیچ فشاری به ناودان تحمل می‌کند. علاوه بر آن مسئول حمل سایبان و سیستم‌های شیشه‌ای نیز است.

    تمام محصولات ما مورد تایید TUV، ISO و CE و دارای ۵ سال گارانتی برای سازه، موتور و پارچه است. اجزای الکترونیکی و کنترل از راه دور هم داری ۲ سال گارانتی است. طراحی، با دوام و با جزیئات هنرمندانه وجه تمایز محصولات ما با دیگر محصولات است.

مهدی بازدید : 44 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

تاثیر قرص آسپرین روی بیماران دیابتی

  • تاثیر قرص آسپرین روی بیماران دیابتی

    به گزارش جام جم آنلاین، هادی اسماعیلی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران درباره مشکلات قلبی بیماران دیابتی بیان کرد: امروزه اختلالات قلبی عروقی یکی از مهم ترین علل مرگ و میر در جوامع بشری محسوب می شود.

    وی با اشاره به اینکه آسپرین با مهار کردن پلاکت ها تاثیر چشمگیری در جلوگیری از ایجاد لخته پلاکتی در عروق خون رسان به عضلات قلبی دارد؛ اظهار داشت: این دارو با ۲ مکانیسم مانع از تشکیل لخته خونی می شود.

    این متخصص داروسازی بالینی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: احتمال وقوع سکته قلبی در افراد بدون سابقه این بیماری نیز در ۵ سال آینده بیش از ۱۰ درصد است که با مصرف آسپرین می توانند از بروز ناراحتی های قلبی عروقی پیشگیری کنند.

    وی اظهار کرد: بیماران با سابقه گرفتگی موقت عروق قلبی با مصرف آسپرین می توانند مانع از پیشرفت بیماری خود شوند.

    این متخصص داروسازی بالینی عنوان کرد: در سال های اخیر با تغییر دیدگاه پزشکان نسبت به آسپرین مصرف این دارو در مبتلایان به دیابت که دارای سنی کمتر از ۵۰ سال (به خصوص کمتر از ۳۵) هستند، توصیه نمی شود.

    وی بیان کرد: مبتلایان به دیابت با سابقه حمله قلبی و سن کمتر از ۵۰ سال نیز منعی برای مصرف آسپرین ندارند.

    اسماعیلی با بیان اینکه خونریزی گوارشی از شایع ترین عوارض مصرف آسپرین به شمار می آید؛ تصریح کرد: افرادی که از زخم های گوارشی رنج می برند، همراه با آسپرین از داروهای افزایش دهنده محافظت مخاط معده نسبت به عوارض آسپرین مانند داروی امپرازول استفاده کنند.

    این متخصص داروسازی بالینی با اشاره به باور رایج تاثیر مصرف خودسرانه آسپرین در کاهش غلظت خون اظهار کرد: مصرف خودسرانه آسپرین می تواند سبب خونریزی های گوارشی شود که مصرف هفته ای حداقل سه بار ماهی و مکمل های امگا ۳ جایگزین های مناسبی برای این دارو به شمار می آیند.

    وی گفت: داروی «کلوپیدوگرل» جایگزین مناسبی برای افرادی که با مصرف آسپرین دچار عوارضی مانند حملات تنفسی، تنگی نفس یا ضایعات جلدی (حساسیت های پوستی) می شوند، محسوب می شود.

    اسماعیلی با تاکید بر اینکه دوزهای پایین آسپرین (بین ۷۵ تا ۳۲۵ میلی گرم) از نظر عوارض و اثربخشی مشابه هستند؛ بیان کرد: آسپرین های که دارای پوشش روده ای هستند نیز با وجود جذب کمتر، همانند آسپرین های فاقد پوشش روده ای تاثیرگذار هستند.

    تاثیر قرص آسپرین روی بیماران دیابتی

    تاثیر قرص آسپرین روی بیماران دیابتی

مهدی بازدید : 30 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

ورزش مناسب ماه تولد

  • ورزش مناسب ماه تولد

    اگر علاقمند به طالع بینی باشید، حتما انواع آن را می شناسید. خیلی ها به این مسئله به چشم سرگرمی نگاه می کنند، اما نتایج برخی از پژوهش ها از تاثیر ماه تولد بر سلامت فرد و حتی بیماری های احتمالی آنها خبر می دهد. به همین دلیل به نظر می رسد مسئله ی ماه تولد روی کارکرد اعضای بدن تاثیر دارد.

    اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید ورزشی را به تازگی شروع کنید، یا اینکه جزو طرفداران و معتادین به ورزش هستید، این مطلب برایتان جالب خواهد بود. باید بدانید که برخی ورزش ها برای متولدین برخی از ماه های سال مناسب تر است. در نتیجه می توانید این مسئله را نیز مد نظر داشته باشید.

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    متولدین ماه های مختلف چه ورزشی باید انجام دهند تا به تناسب اندام برسند؟

    ورزش کردن یکی از فعالیت های مهم برای سلامتی انسان است. بهترین ورزش متولدین ماه های مختلف چیست؟

    متولدین برج حمل (فروردین)

    متولدین ماه فروردین افراد پرانرژی و پرشوری هستند که اگر هدفی برای خود تعیین کنند تا رسیدن به آن، تمام تلاششان را به کار خواهند بست. اما اگر با سرعت زیادی به نتیجه ی دلخواه نرسند نباید دست از تلاش بردارند. راه موفقیت، مقاومت است.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    ورزش روزانه ی منظم برای متولدین برج حمل مناسب تر است. اگر متولد برج حمل هستید، در حالت عادی دوچرخه سواری، تنیس، دوی آهسته، وزنه برداری از ورزش های مناسب با شرایط بدنی شما است.

    البته اگر دچار مشکل خاصی در سلامتی تان هستید و یا از بیماری خاصی رنج می برید، بهتر است قبل از شروع و انتخاب ورزشی خاص، با پزشک خود مشورت کنید.


    متولدین برج ثور (اردیبهشت)

    ورزش های آبی مانند شنا و قایق رانی، مناسب ترین ورزش ها برای متولدین ماه تیر هستند.

    برخی از متولدین برج ثور نیاز به تلنگری دارند تا از زیر لحاف بیرون بیایند، چون امکان دارد خیلی زود قید ورزش و تحرک بدنی را بزنند و ورزش در اولویت کارهای روزمره شان نیست.

    اگر متولد برج ثور هستید برای پیشگیری از دلزگی، ورزش های متنوعی انتخاب کنید تا هم سالم تر بمانید و هم روحیه تان حفظ شود.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    ورزش هایی مانند پیاده روی آرام، تنیس، اسکی و موج سواری با روحیه ی شما سازگارتر است. می توانید با انتخاب ورزش های متنوع خودتان را به ورزش عادت دهید و سپس ورزشی که بیش از همه جذبتان کرده است را به طور منظم ادامه دهید.


    متولدین برج جوزا (خرداد)

    خردادی ها به سختی به برنامه ی ورزشی پایبند می مانند. در واقع متولدین این ماه به سرعت صبر و حوصله شان سر می آید و همیشه به دنبال انگیزه و کار جدیدی هستند تا روحیه شان بهتر شود.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    سمبل دو پیکر متولدین برج جوزا، میل به ورزش های گروهی را در وجودشان بیشتر می کند. ورزش هایی مانند بدمینتون، والیبال، فوتبال، یوگا و پیلاتس برای متولدین این ماه مناسب تر است.


    متولدین برج سرطان (تیر)

    متولدین برج سرطان عادت های منظمی دارند. البته متولدین این ماه استعداد افتادن در دام ریزه خواری را نیز دارند. بنابراین به سادگی امکان چاق شدنشان هست.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    ورزش های آبی مانند شنا و قایق رانی، مناسب ترین ورزش ها برای متولدین برج سرطان هستند. البته پیاده روی در ساحل نیز انتخاب خوبی محسوب می شود.


    متولدین برج اسد (مرداد)

    برای شیرها زیبا بودن و روحیه ی خوب داشتن بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل امکان دارد متولدین این ماه ساعت ها جلوی آینه باشند. این شخصیت جالب باعث می شود که این افراد به ورزش های روزانه و جدی تمایل بیشتری نشان دهند.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    متولدین برج اسد علاقه ی زیادی به ورزش های قدرتی مانند کینک بوکسینگ، بدنسازی و همچنین یوگای قدرتی نشان می دهند.


    متولدین برج سنبله (شهریور)

    متولدین برج سنبله افرادی دقیق و وسواسی هستند و قبل از شروع ورزش، جزئیات دقیق آن را بررسی می کنند. این افراد به خوبی می دانند که چه نوع تغذیه ای مناسب بدن آنهاست و هر رژیمی را بدون سختی در پیش می گیرند.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    شهریوری ها خود را با هر نوع ورزشی تطبیق می دهند، به شرط اینکه قبل از شروع به خوبی در خصوص آن مطالعه کرده باشند.

    پیلاتس، یوگا، دوچرخه سواری، فوتبال و هاکی جزو مناسب ترین ورزش ها برای این افراد هستند.


    متولدین برج میزان (مهر)

    متولدین برج میزان افرادی منطقی هستند. بنابراین طبیعی است که با مسئله ی انتخاب ورزش نیز منطقی عمل کنند. این افراد ورزش هایی را انتخاب می کنند که بتوانند از عهده ی آن بر بیایند و با جان و دل انجام دهند.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    ورزش هایی که با یک فرد دیگر انجام می شود، برای متولدین این ماه مناسب تر و جذاب تر است بنابراین ورزش هایی مانند تنیس پیشنهاد می شود. علاوه بر این، ژیمناستیک نیز برای متولدین مهر مناسب است.


    متولدین برج عقرب (آبان)

    متولدین برج عقرب همه چیز را سفید یا سیاه می بینند. افراد سختکوشی هستند و به خود فشار می آورند.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    بوکس، دوی استقامت و هنرهای رزمی جزو ورزش های مناسب برای افراد سختکوش متولد برج عقرب محسوب می شوند.


    متولدین برج قوس (آذر)

    متولدین برج قوس تمایل دارند که ورزش را به عشق به مسافرت گره بزنند. آزادی ذهنی متولدین این برج باعث می شود که به راحتی کارهای جدید را بدون وقت کشی طولانی بپذیرند و انجام دهند.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    برای متولدین برج قوس ورزش هایی مانند گشت و گذار طولانی در طبیعت، دوچرخه سواری، اسکی، پیاده روی تند و اسب سواری ورزش های مناسبی هستند.


    متولدین برج جدی (دی)

    متولدین این برج افرادی کاری و اهل عمل هستند و هیچ وقت از صرف کردن زمان بیشتر برای رسیدن به اهداف خود کوتاهی نمی کنند.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    با توجه به خصوصیات فردی، متولدین دی ماه می توانند همه ی ورزش ها را در پیش گرفته و موفق شوند.


    متولدین برج دلو (بهمن)

    متولدین برج دلو تا حد امکان خود را از مسائل تکراری دور نگه می دارند. این تنوع طلبی آنها را به ورزش هایی متنوع سوق می دهد.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    ورزش هایی متنوع مانند اسکی، حرکات موزون، چتربازی، دوی آهسته و همچنین شنا برای این افراد مناسب است.


    متولدین برج حوت(ماهی)

    متولدین برج حوت کمی دمدمی مزاج هستند و این خصلت باعث می شود که ورزش ها و فعالیت های سخت را تا آخر ادامه ندهند. بهتر است که این افراد ورزش های ساده و ملایم را انتخاب کنند.

    ورزش مناسب

    ورزش مناسب با ماه تولدتان را بیابید!

    تای چی، یوگا، پیلاتس و برخی از ورزش ها جدیدتر مانند زومبا برای این افراد مناسب تر است. ورزش های آبی مانند شنا و قایق رانی نیز به این افراد توصیه می شود.

    منبع : tebyan.net
مهدی بازدید : 25 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

خرید ایرباس مسیر خود را طی می‌کند

  • خرید ایرباس مسیر خود را طی می‌کند
    ایرباس های جدید ایران

    ایرباس

    محمدباقر نوبخت همچنین با تاکید براین نکته که درخصوص خرید این هواپیماها دولت تضمینی پرداخت نخواهد کرد، افزود:در حال حاضر این طرح آماده مطرح شدن در شورای اقتصاد است و نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز نسبت به آن مثبت بوده است. نوبخت در حالی دیروز در نشست خبری هفتگی‌اش با خبرنگاران به برخی خبرها مبنی بر احتمال لغو خرید ایرباس واکنش نشان داد که طی روزهای اخیر برخی از سایت‌های خبری از هشدار شرکت ایرباس به ایران مبنی بر لغو قراردادشان با ایران در صورت رفع نشدن مسائل مالی بر سرراه خرید این هواپیماها خبرداده بودند. ماجرای خرید هواپیمای ایرباس به بهمن ماه سال گذشته و اولین سفر حسن روحانی رئیس‌جمهوری، به فرانسه و ایتالیا بازمی‌گردد. دراین سفر قرادادی به ارزش ۵/ ۱۰ میلیارد دلار با شرکت هواپیمایی ایرباس به امضا رسید و قرار شد از ورای این تفاهمنامه، ۴۵ فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و ۳۲۱، ۴۵ فروند ایرباس ۳۳۰، ۱۶ فروند ایرباس ۳۵۰ و ۱۲ فروند هواپیمای ایرباس A۳۸۰ در مدت زمان ۵ سال در اختیار شرکت دولتی هواپیمایی «هما» قرار گیرد. همچنین قرار شد بخشی از منابع مالی از طریق فاینانس و بخش دیگر از طریق صندوق توسعه ملی تامین شود، اما امضای این تفاهمنامه با انتقاد مخالفان دولت از جمله برخی از نمایندگان مخالف دولت یازدهم در مجلس نهم روبه‌رو شد. البته این انتقادها تنها معطوف به مخالفان دولت نبود. دونالد ترامپ از داوطلبان جمهوری‌خواه نامزدی ریاست‌جمهوری آمریکا نیز در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، از خرید ایرباس از اروپا به جای بوئینگ از آمریکا انتقاد کرده بود. در کنار همه این انتقادها و البته استقبال‌هایی که از خرید ایرباس صورت گرفته است، هنوز راه برای ورود این پرنده‌های آهنی به ایران هموار نشده است. ظاهرا یکی از دلایل کند بودن ارسال این هواپیماها به ایران، مشکل در سر راه تامین‌مالی خرید آنها است. موضوعی که ظاهرا موجب انتقاد شرکت ایرباس شده تا آنجا که مسوولان ایرباس اعلام کرده‌اند، اجرای این قرارداد کندتر از آنچه که انتظار می‌رفت، پیش می‌رود. از سوی دیگر گفته می‌شود که این قرارداد هنوز منتظر مجوز صادراتی از آمریکا است چون شماری از قطعات این هواپیماها آمریکایی است. از همین‌رو روز گذشته سخنگوی دولت تاکید کرد: هیچ‌یک از تحریم‌های غیرعادلانه و غیر‌انسانی که آمریکایی‌ها برای ایران ایجاد کرده‌اند را به رسمیت نمی‌شناسیم. به گزارش «ایرنا»، نوبخت همچنین گفت: نهادهای اروپایی و شرکت‌هایی که قرار است با ایران فعالیت اقتصادی کنند، نباید بیش از این احتیاط کنند و مقامات ارشد کشور آمریکا نیز بارها در این زمینه خواستار سرعت بخشی برای همکاری‌های اقتصادی با ایران بوده‌اند. همزمان روز گذشته فرهاد پرورش، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با رویترز با بیان اینکه موانعی بر سر خرید هواپیما از شرکت‌های بوئینگ و ایرباس وجود دارد، تصریح کرد: برای اجرای تعهدات برجام، رفع این موانع الزامی است. به گزارش «ایرنا» او افزود: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران‌ایر)، در حال گفت‌وگو با شرکت هواپیما‌سازی آمریکایی بوئینگ برای خرید احتمالی ۱۰۰ فروند هواپیمای مسافری است. پرورش پیش از این در سخنانی در تاریخ دوم اسفند سال گذشته، اعلام کرده بود در‌صورتی‌که شرایط و مقدمات لازم برای وارد‌کردن ایرباس ۳۸۰ فراهم نشود، قرار‌داد خرید این هواپیما با یک هواپیمای دیگر تعویض می‌شود. نمایندگان شرکت بوئینگ در روزهای آخر فروردین ماه برای مذاکره با مقامات ایرانی در سفری کم سابقه، به تهران سفر کردند. عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اواسط اسفندماه سال گذشته اعلام كرده بود كه با توجه به چراغ سبز دولت آمریكا به بوئینگ از این شركت برای انجام مذاكره با شركت‌های ایرانی دعوت شده است.

    سرمایه‌گذاری ۲/ ۴ میلیارد دلاری خارجی

    اما سخنان روز گذشته سخنگوی دولت در نشست خبری‌اش، محدود به ماجرای خرید ایرباس نبود. او روز گذشته از سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی به مبلغ ۲/ ۴ میلیارد دلار و آغاز عملیات اجرایی آن خبرداد. وی افزود: این سرمایه‌گذاری برای احداث پنج هزار مگاوات انرژی الکتریکی و احداث نیروگاه‌هایی در اهواز، دهلران، زاهدان، ساوه، صوفیان و بناب انجام شده است و دولت ایران در این سرمایه‌گذاری‌ها هیچ تعهد و تضمینی ندارد. یکی از کشورهایی که در این طرح سرمایه‌گذاری کرد از کشورهای اروپایی است که پایگاه شرکت این کشور در ترکیه قرار دارد. سخنگوی دولت افزود: سرمایه‌گذاری‌های مستقیم خارجی نشانگر آن است که تحریم‌های بانکی لغو شده و این اقدامات باید سرعت بیشتری بگیرد. به گزارش ایسنا، نوبخت همچنین خبر داد که صندوق توسعه ملی ۲۰ میلیارد دلار به‌صورت ارزی و ۶ هزار میلیارد تومان به‌صورت تسهیلات ریالی در سال ۹۵ و اوایل ۹۶ به بخش خصوصی پرداخت می‌کند.

مهدی بازدید : 24 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

کاهش فشار خون با مصرف میوه و سبزیجات

  • کاهش فشار خون با مصرف میوه و سبزیجات

    طبق یک تحقیق جدید، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که روزانه سه تا چهار وعده یا بیشتر میوه و سبزیجات مصرف می کنند می توانند فشارخون شان را کاهش دهند.

    به گزارش خبرنگار مهر، یافته ها از پیگیری چندساله گروه کوچکی از بیماران بدست امد که تحت درمان استاندارد دارویی قرار داشتند و با گروه پیروی کننده از دستورات ساده رژیمی مقایسه شدند.

    هدف این مطالعه، مشاهده این موضوع بود که کدامیک از شیوه ها بهتر در کاهش فشارخون عمل می کنند و هزینه های دارویی را کاهش می دهند. نتایج نشان داد که شیوه مصرف غذاهای سالم کاملا پیروز است.

    به گفته دکتر نیمریتا گورایا، سرپرست تیم تحقیق، ارتباط بین افزایش مصرف میوه و سبزیجات، کنترل بیماری کلیه و کاهش هزینه های دارو بسیار قابل توجه است و تاثیر آن از اولین سال قابل مشاهده است.

    وی در ادامه می افزاید: «این مطالعه بالغ بر ۵ سال بطول انجامیده و با گذشت هر سال از شروع درمان با میوه و سزیجات، ما توانستیم هزینه داروها را کاهش دهیم.»

    فشارخون بالا دومین علت بروز نارسایی کلیوی است. کلیه ها و سیستم گردش خون کاملا به یکدیگر وابسته هستند.

    کاهش فشار خون با مصرف میوه و سبزیجات

    کاهش فشار خون با مصرف میوه و سبزیجات

    در مجموع ۱۰۸ بیمار کلیوی در این مطالعه ثبت نام کرده بودند که به سه گروه تقسیم شدند: گروه اول تحت درمان با داروی استاندارد سدیم بیکربنات؛ گروه دوم مصرف سه تا چهار وعده میوه و سبزیجات در روز و بدون مصرف دارو؛ گروه سوم بدون هیچ گونه درمان.

    نتیجه این بود که بعد از گذشت پنج سال، فشارخون سیستولیک (عدد بالا) در بین گروه میوه و سبزیجات ۱۲۵ mm Hg بود در حالیکه در گروه تحت درمان دارویی و گروه بدون درمان به ترتیب ۱۳۵ mm Hg و ۱۳۴ mm Hg بود.

مهدی بازدید : 33 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

خواص درمانی گیاه بومادران

  • خواص درمانی گیاه بومادران

    تاریخچه گیاه بومادران

    بومادران یا (برنجاسف، قیصوم) با نام علمی Achillea millefolium نام یک سرده از طایفه کاسنیان آنثمیدئا است که نحوه استفاده از آن به صورت خوراکی می باشد که به صورت جوشانده به مصرف می رسد و به طرق دیگر هم مصرف می شود.بومادران را علف هزار برگ هم می نامند. این گیاه معطر دارای اسانس، اینولین و کمی تانن است و در کشورهای اروپایی به عنوان دارو برای قطع تب استفاده می شود.این گیاه گونه‌های بسیار متعددی دارد. گونه‌ای از آن با نام علمی achillea wilhelmsii با برگ های زرد در بیشتر نواحی ایران از جمله مرکز یافت می‌شود.در قرون اولیه از بومادران برای بند آوردن خون و علاج زخم هایی که با خون ریزی همراه بوده، استفاده می کردند. مردم برخی از کشورها، از پیکر رویشی پخته شده این گیاه برای درمان کبودی ناشی از ضربه در اطراف چشم استفاده می کردند.


    فواید بومادران در بهبود ضعف قلب

    بومادران به علت دارا بودن تانن و مواد تلخ عطری، به روی سلسله اعصاب و قلب نیز اثر می گذارد و در مواردی مانند خستگی عمومی، ضعف قلب، ورم ماهیچه های دل، بیماری های عصبی مانند ضعف اعصاب، هیستری، صرع و قلنج های تشنج آور، نتایج مفیدی می دهد. شیره تازه این گیاه در آنژین، احساس گرفتگی ناگهانی و خواب رفتگی سودمند است.


    خاصیت بومادران برای رفع ترشحات زنانگی

    همچنین بومادران بر اثر قابض بودن در رفع ترشحات زنانگی، بند آوردن خون و رفع اخلاط خونی، بواسیر های خونی و اسهال ساده، اثر معالج دارد.


    خواص ضدباکتریایی بومادران

    اسانس بومادران خاصیت ضد باکتری و ضد تورم دارد. از این اسانس در صنایع دارویی، بهداشتی و آرایشی در تهیه کِرم ها و پمادهای محافظ پوست و داروهای ضد تورم استفاده می شود.


    نگاهی به دیگر خواص مفید بومادران :

    #با تنظیم کردن فشار خون، به بهبود قلب و عروق کمک می کند.

    #سیلیکای موجود در این گیاه، بافت های فرسوده را بازسازی می کند.

    #این گیاه علایم حساسیت های فصلی را از بین می برد.

    #چای این گیاه خاصیت خواب آور و آرام بخش دارد.

    #چای بومادران به طور کلی به درمان ناراحتی کبد کمک می کند.

    #دم کرده سرشاخه های گلدار آن، در رفع گاستریت های حاد و مزمن، رفع نفخ و ترش کردن، اثر نافذ دارد.

    #استفاده از دم کرده بومادران، سبب کاهش فشار خون شده و برای نارسایی های کیسه صفرا استفاده می شود.

    #در ازدیاد ادرار و رفع سنگ کلیه موثر است.

    #باد شکن و تب بُر نیز می باشد.

    #این گیاه بطور خاص تب بُر است. ضماد آن جهت درد سینه مفید است.

    #بُخور و جوشانده آن برای درمان زکام مفید است، پس در زمان سرماخوردگی بسیار مفید است.

    #ماساژ دادن محل درد با روغن بومادران یا گذاشتن سوخته آن بر روی محل زخم ، موجب تسکین درد و جلوگیری از خونریزی می شود.

    #در قدیم ضماد بومادران یعنی برگ های تازه آن را که با روغن ترمس ( باقلای مصری ) مخلوط بوده ، بر روی محل کچلی یا روی صورت مردان جوان برای رویش مو قرار می دادند.

    #جوشانده سرشاخه گلدار آن برای رفع دردهای قاعدگی مفید است.

    #ضماد بومادران برای درد سینه و انواع سردرد استفاده می شود.

    #خوردن آن باعسل انواع کرمهای معده رابیرون میکند.

    #بومادران طبع گرم و خشک دارد و در اوایل بهار میروید. برای درمان تنگی سر معده بسیار مفید است. این سبزی برای کسانی که جوش دوران بلوغ میزنند بسیار مفید است.

    #برای تسکین انواع سردرد و سرسام ضماد بومادران را روی شقیقه‎ها بگذارید.

    #برای درمان تنگی نفس از دم‎کرده بومادران استفاده شود.

    #برای ساکت شدن نیش حشرات ضماد بومادران را در محل گزیدگی گذاشته شود.

    #دم‎کرده بومادران برای تسکین اعصاب مؤثر است. ۴ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب جوش دم‎کرده شب بعد از غذا میل شود.

    #برای جلوگیری از ریزش مو ۲۰ گرم بومادران در ۵۰۰ سی‎سی آب جوشانده با آب آن سر را ماساژ دهید.

    #برای بندآمدن خون دماغ عصاره بومادران را داخل بینی بچکانید.

    #برای رفع لاغری و ضعف عمومی از دم‎کرده بومادران ۲ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب به مدت نیم ساعت دم‎کرده بعد از غذا یک فنجان میل شود.

    #برای رفع پایین بودن فشار خون از دم‎کرده بومادران استفاده کنید.

    #کسانی که بواسیر دارند از دم‎کرده بومادران استفاده کنند و از تازه‎ی آن به‎صورت ضماد بگذارند.

    #برای سنگ کلیه و مثانه ۲۰ گرم بومادران در یک لیتر آب جوش به مدت نیم ساعت دم‎کرده (بهتر است که در فلاکس بریزیم) هر ۵ ساعت یک لیوان میل شود یا این که ۵ گرم در ۲۰۰ سی‎سی آب دم‎کرده به مدت ۳ روز میل شود.

    #کمپرس بومادران ضد چین و چروک صورت است.

    #برای درمان ضعف قلب، ورم عضله قلب (میوکاردیت) احساس گرفتگی و درد در ناحیه قلب، سکته قلبی از بومادران تازه روزی ۳ نوبت میل شود یا این که از دم‎کرده آن ۲ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب روزی ۳ فنجان به مدت یک هفته استفاده شود.

    #برای درمان صرع و اختلال بینایی از دم‎کرده بومادران استفاده شود.

    #برای تسکین درد مفاصل روغن بومادران به مفاصل بمالید. طرز تهیه روغن بومادران ۵۰ گرم در ۲۵۰ گرم روغن زیتون خیس نموده سپس داخل یک شیشه ریخته درب شیشه را محکم ببندید و شیشه را در آب جوش انداخته به مدت ۴ ساعت بگذارید آب با حرارت ملایم بجوشد سپس صاف نموده از این روغن می‎توان استفاده نمود.

    #خوردن بومادران تنظیم کننده جریان خون است در نتیجه به شفافیت پوست کمک می‎کند.

    #برای تقویت بینایی از دم‎کرده بومادران استفاده شود.

    #با ایجاد عرق، دمای بدن را کاهش می دهد و در نتیجه تب را درمان می کند.

    #برای کاهش جلوگیری از خونریزی زیاد عادت ماهانه و خونریزی‎های بین عادت بعد از پاک شدن به مدت ۲ هفته از دم‎کرده بومادران استفاده شود. ۲ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب جوش ۲۰ دقیقه دم کرده، میل شود.

    #برای انواع سردردهای میگرنی استفاده شود.

    #دم‎کرده بومادران رسوبات ترک‎ها و اجزای بدن را می‎شوید. ۳۰ گرم در یک لیتر آب دم‎کرده روزی ۳ فنجان میل شود چون این دم‎کرده ممکن است تغییر رنگ دهد بهتر است کمتر دم شود. مثلاً ۲ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب دم شود.

    #برای ضدعفونی کننده و پایین آوردن تب در رابطه سرخک (مخملک) ، آبله مرغان ، سرخچه از دم‎کرده بومادران استفاده شود. برای کودکان یک گرم در ۱۰۰ سی‎سی ‎آب جوش ۲۰ دقیقه دم‎کرده آهسته میل شود.

    #برای تقویت کبد از چای بومادران استفاده شود ۳ گرم + ۱۵۰ سی‎سی آب بعد از غذا میل شود.

    #کسانی که گواتر دارند می‎توانند از دم‎کرده بومادران استفاده کنند.

    #کسانی که واریس دارند از دم‎کرده بومادران میل کنند و محل درد و زخم را بشورند.

    #کرم بومادران که با روغن کنجد تهیه شده باشد از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‎کند.

    #دم‎کرده بومادران تقویت کننده اعصاب است ۲ گرم در ۱۰۰ سی‎سی آب.

    #کسانی که ورم معده یا درد معده دارند نیم ساعت بعد از غذا از دم‎کرده بومادران استفاده کنند. ۲ گرم در ۱۰۰ سی‎سی آب به مدت ۲۰ دقیقه دم بکشد.

    #برای دفع کرم و کرم کدو ۲ گرم یا ۱ گرم بومادران در ۱۰۰ سی‎سی آب جوشانده با عسل مخلوط کرده یا این که ابتدا یک قاشق عسل میل شود. نیم ساعت بعد از آن جوشانده بومادران را میل کنند این روش را به مدت ۴ هفته ادامه دهند. خانم‎ها به مدت ۳ هفته استفاده کنند.

    #خوردن چای این گیاه به عملکرد کیسه صفرا کمک می کند.

    #بومادران برای درمان زخم ها و متوقف کردن خون ریزی به کار برده می شود.

    #این گیاه خاصیت ضدباکتریایی، ضدالتهابی و ضدعفونی کننده دارد.

    #به دفع سموم بدن کمک و اشتها را تحریک می کند.

    #کمپرس چای پررنگ این گیاه دردهای عضلات و قسمت تحتانی کمر را از بین می برد.

    #روغن این گیاه که خاصیت قوی ضدالتهابی دارد، برای درمان آرتریت مفید است.

    #هنگام خون دماغ شدن نیز می‌توانید یی برگ تازه از گیاه را داخل سوراخ بینی قرار دهید. برگ تازه این گیاه به سرعت خونریزی بینی را متوقف می‌یند.

    #از پماد این گیاه به صورت مرهم روی زخم‌ها استفاده می شود.

    #بخور(استنشاق بخار) این گیاه نیز برای درمان تب یونجه بسیار موثر است. برای این یار باید یی قاشق غذاخوری از گل تازه این گیاه را در آب جوش بریزید تا با آب بجوشد سپس بخار آن را به مدت حداقل ۲ تا ۳ دقیقه استنشاق کنید.

    #به عنوان خلط آور، گرفتگی سینه را از بین می برد.

    #تانین موجود در آن که به انقباض بافت ها و عضلات کمک می کند، در تقویت لثه ها و دندان ها نیز موثر است.

    #خون ریزی داخلی به خصوص در ریه را با مصرف چای بومادران، برطرف کنید.

    #اگر چنان ‎چه عادت ماهانه خانم‎ها براثر سرمازدگی یا ترس نامنظم شد بعد از پاک شدن به مدت ۱۴ روز از دم‎کرده بومادران استفاده کنند. ۳ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب جوشیده به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه دم‎کرده میل شود.

    #برای زخم‎های خنازیر می‎توان از جوشانده بومادران استفاده کرد، به صورت شستشو و دمکرده به مدت ۷ روز میل شود.

    #برای جوش و غرور دوره جوانی بومادران را نم کرده با یک پارچه تمیز روی صورت کمپرس کنند.

    #برای درمان لک و پیسی هرماه به مدت یک هفته از دم‎کرده بومادران بنوشید. ۳ گرم در ۱۵۰ سی‎سی آب.

    #برای برطرف شدن لک و کرک‎های پوست از ضماد بومادران گرماگرم استفاده شود.

    #برای بسته شدن منافذ باز پوست ۱۰ گرم بومادران در ۲۰۰ سی‎سی آب جوشانده ابتدا صورت را بخور دهید سپس پارچه تمیز را داخل آب ولرم بومادران خیس نموده هفته‎ای ۲ بار روی صورت بگذارید.

    #برای زایمان آسان از دم‎کرده بومادران استفاده شود.

    فواید بومادران


    طرز استفاده از بومادران :

    دم کرده

    ۱۰ تا ۲۰ گرم سرشاخه گلدار یا برگ در نیم لیتر آب و مصرف یک تا سه فنجان در روز (این دم کرده چون سریعاً فاسد و تیره رنگ می شود باید همیشه به مقادیر کم تهیه شود) بهتر است که برای هر وعده، دم کرده تازه تهیه و مصرف کرد.

    استعمال خارجی

    از جوشانده ۳۰ تا ۶۰ در هزار سرشاخه های گلدار گیاه برای تهیه لوسیون ها، حمام و همچنین به کار بردن بصورت تنقیه استفاده بعمل می آید. شیره تازه گیاه نیز برای قراردادن بر روی زخم و جراحات، شکاف و ترک پستان و محل دردناک بواسیر، مورد استفاده قرار می گیرد. با افزودن ۲۰ گرم اسانس بومادران به ۴۵ گرم پماد کامفره، نوعی پماد برای مالیدن بر روی محل دردناک روماتیسم تهیه می شود.

    خواص درمانی گیاه بومادران

    خواص درمانی گیاه بومادران

    خاصیت بومادران


    هشدار هایی در رابطه با مصرف بومادران :

    ۱-خانم ها بعد از پاک ‎شدن در دوران عادت از استفاده بومادران خودداری کنند.

    ۲- استفاده از روغن این گیاه برای موارد داخلی باید تحت نظر و با تجویز دکتر کارشناس باشد.

    ۳-استمرار و استفاده مداوم از این گیاه نیز ممکن است حساسیت های پوستی را افزایش دهد. در دوران بارداری از این گیاه استفاده نکنید.

    منبع : amazing.ir
مهدی بازدید : 27 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

نکات جدید زیبایی برای خانم‌ها

  • نکات جدید زیبایی برای خانم‌ها

    از جمله رازهای زیبایی عجیب و غریب خانم‌ها این‌ها هستند: مالیدن قهوه روی ران ها برای مبارزه با سلولیت و استفاده از جوش شیرین روی دندان‌ها برای سفیدتر کردن آن‌ها.

    ترفندهای دیگر عبارتند از: شستشوی موها با تخم مرغ خام یا آب‌جو برای براق کردن آ‌ن‌ها و زدن خمیر دندان روی لکه‌ها و جای نیش حشرات برای کمک به بهبود آن‌ها.

    پژوهشی که در مورد رژیم‌ها، عادات و آداب و رسوم زیبایی تحقیق کرده، دریافت که ده درصد زنان حاضرند هر نکته عجیب و غریب زیبایی را امتحان کنند، به شرط آنکه باعث شود ظاهر بهتری داشته باشند و ده درصد گفتند که عاشق جدیدترین مدهای زیبایی هستند. خوابیدن با پوشیدن یک جوراب پر از مرطوب کننده و برس کشیدن موها با پودر تالک نیز رایج می‌باشد.

    کارهای عجیب و غریبی که زنان انجام داده بودند، در ادامه آمده است. این تحقیق جامع از ۲۰۰۰ زن و توسط متخصصین مراقبت از پوست Simple انجام شد. زنان این مطالعه گفتند که حاضرند برای آخرین و جدیدترین محصول زیبایی، به طور متوسط ۳۵۰ هزار تومان هزینه کنند.

    سخنگوی Simple گفت: این لیست عجیب و غریب از نکات و ترفندهای زیبایی، کارهایی را نشان می‌دهد که برخی زنان برای زیبا به نظر رسیدن انجام می‌دهند و اینکه بعضی از این نکات، چقدر گیج کننده هستند.

    زنان نسبت به محصولات و نکات زیبایی رویکردهای متفاوتی دارند، بعضی دوست دارند جدیدترین نوآوری‌ها را بپذیرند و بقیه ترجیح می‌دهند به چیزهایی که می‌دانند، عمل کنند. ما می‌خواستیم از خانم‌ها نظرسنجی کنیم تا بفهمیم آن‌ها از کدام درمان‌های زیبایی جایگزین استفاده می‌کنند و رویکرد آن‌ها نسبت به جدیدترین محصولات ضروری چیست.

    بررسی نشان داد راه حل‌های معمولی‌تر برای حفظ ظاهری جوان، شامل نوشیدن مقدار زیادی آب، شیر و آب قره قاط است.
    سایر راه حل‌های غیر متعارف عبارتند از: مالیدن توت فرنگی روی صورت برای به حداقل رساندن ظاهر کک و مک‌ها و اضافه کردن شکر به صابون برای لایه برداری.

    نکات برطرف کننده چین و چروک‌ها این‌ها بودند: خوابیدن به پشت برای جلوگیری از افتادن خط روی صورت و خریدن یک روبالشی ابریشمی.
    این نظرسنجی، نظرات خانم‌ها درباره روش‌های خشن زیبایی را مورد بررسی قرار داد و از هر ۵ زن، یک نفر گفت آن‌هایی که برای جوان ماندن به زیر تیغ می‌روند، خودخواه و مجذوب خود هستند.
    نزدیک به یک سوم از آن‌ها گفتند که آن‌ها پولشان را هدر می‌دهند.

    هنگامیکه از آنها پرسیده شد کلید جوان به نظر رسیدن چیست، سه چهارم خانم‌ها گفتند داشتن یک رژیم غذایی سالم.
    دو سوم از آن‌ها نوشیدن مقدار زیادی آب را به عنوان کلید حفظ جوانی اعلام کردند اما ۵۷ درصد گفتند که این مساله به ژن‌هایی که با آن متولد شده‌اید، بر می‌گردد.
    یک سوم از آنها، جوانی را به داشتن یک روال زیبایی خوب روزانه و پاک کردن آرایش به طور منظم، نسبت دادند. ۱۴ درصد گفتند که به منظور جوان ماندن، مواد غذایی خاصی می‌خورند که محبوب‌ترین آن‌ها بروکلی و سپس روغن ماهی بود.
    دو سوم گفتند که متوجه ادعاهای متناقض محصولات زیبایی شدند که گیج کننده بود. ۱۰ درصد هم گفتند: هر چیزی ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

    http://sorkhabsefidab.com/

مهدی بازدید : 25 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

ساخت خوراکی‌های خوشمزه چوبی!+عکس

  • ساخت خوراکی‌های خوشمزه چوبی!+عکس

    یک هنرمند ژاپنی خوراکی‌های خوشمزه را روی چوب می‌تراشد، به شکلی که تفاوت آن‌ها از نوع واقعی‌شان خیلی کار سختی است.

    به گزارش آلامتو به نقل از مجله مهر: آثار دستی کاواساکی مدتی‌است که توجه زیادی را در اینترنت به خود جلب کرده‌اند. او ساخته‌های دست خود را در شبکه‌های اجتماعی‌اش منتشر کرده و همه از دیدن این طرح‌ها که با مدل‌های واقعی خودشان هیچ تفاوتی ندارند، تعجب کرده‌اند. اینترنت تبدیل به مکانی شده که کاواساکی با مردم به راحتی در ارتباط باشد.

    هنرنمایی - خوراکی های چوبی

    برای ساخت هرکدام از این قطعه‌ها کاواساکی دو تا سه ساعت وقت می‌گذارد که البته کاملا زمان کمی برای ساخت چنین چیزهای واقعی به نظر می‌رسد. این هنرمند بیشتر از مواد خوراکی الهام می‌گیرد، اما در میان کارهایش طرح‌هایی از حیوانات را هم می‌توان دید.

    هنرنمایی - خوراکی های چوبی

    هنرنمایی - خوراکی های چوبی

    هنرنمایی - خوراکی های چوبی

    هنرنمایی - خوراکی های چوبی

    هنرنمایی - خوراکی های چوبی

    هنرنمایی - خوراکی های چوبی

    هنرنمایی - خوراکی های چوبی

    هنرنمایی - خوراکی های چوبی

    هنرنمایی - خوراکی های چوبی

    هنرنمایی - خوراکی های چوبی

    تبلیغات اینترنتی
مهدی بازدید : 26 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

فال روزانه : فال امروز 25 خرداد

  • فال روزانه : فال امروز 25 خرداد

    فال روزانه 25 خرداد

    فال روزانه

    امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

    فروردین: شما در میان تمام مردم دیگر بهترین دوستان را دارید و ممكن است آنها امروز هیچ كار اشتباهی انجام ندهند. با وجود این حتی اگر آنها صادقانه شما را دوست دارند، بایستی همیشه به یاد داشته باشید كه شما اكنون از ورای عینك خوش بینی به آنها می‌نگرید. اما اگر با دقت نگاه كنید می‌توانید بی‌طرفانه به موضوع بنگرید. برای ادامه داشتن دوستی‌هایتان قبول كردن واقعیت نسبت به تحمیل كردن افكارتان به آنهایی كه دوستشان دارید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

    اردیبهشت: شما امروز نسبت به فردی كه خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌كند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینكه فقط ارزش ظاهری كلمات را درك كنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید. اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف كرده‌اید كه اكنون می‌دانید نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نكنید. بخشی از وجود شما حالا می‌خواهد آنچه را كه می‌گویید باور كند، بنابراین با تقلید كوركورانه از یك راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.

    خرداد: امروز مرز باریكی بین واقعیت و رویا وجود دارد، این مرز باریك در حالیكه تمیز دادن این دو را از یكدیگر برای شما مشكل كرده است، آزادانه در حال جابجایی و حركت كردن است. در حالیكه رویاهایتان را بررسی می‌كنید و در هنر، موسیقی یا تفریح غرق شده‌اید، برای تخلیه كردن این انرژی‌تان از تخیل خود استفاده كنید. به خودتان برای رفتن به تعطیلات مرخصی بدهید وگرنه نخواهید توانست حتی به طور موقتی حقیقت را بفهمید.

    تیر: امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می‌باشد. ممكن است شما تجربه‌ها و پنداره‌های تكراری‌ای داشته باشید كه نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان كنید. سعی نكنید كه همین الان تجربه‌های درونی‌تان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیكه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می‌برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت كنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت كنید.

    مرداد: دیگران را بی‌گناه فرض كردن می‌تواند باعث برانگیخته شدن آنها برای قبول مسئولیت باشد. اما شما همچنین می‌توانید انتظارات بسیار زیادی از آنها داشته باشید كه نتوانند از پسشان بربیایند. اگر آنها متوجه نشوند كه شما بیشتر از آنچه كه آنها انجام می‌دهند ازشان توقع دارید، ممكن است كه بدون هچ تلاش مضاعفی فعالیتشان را متوقف كنند. باید بیشتر از قبل با دیگران سازش داشته باشید و از آنها نخواهید كه برای به وقوع پیوستن رویاهای غیر ممكن شما نقش راهنما را داشته باشند.

    شهریور: شما امروز بیشتر از آنچه در توانتان بوده به دیگران وعده داده‌اید، برای اینكه شما زمان و انرژی‌ای را كه برای كامل انجام دادن یك مسئولیت لازم است را دست كم گرفته‌اید. این موضوع باعث می‌شود كه در آینده موفق به درك قدرت مشكلات شوید، بخصوص اگر این پروژه پر از طنین ارزشهای شما باشد. معمولاً تیزبینی ذهنی شما خیلی به كارتان می‌آید؛ امروز باید بیشتر كار كنید تا به یك بینش واضح و حقیقی نسبت اتفاقات پیش آمده برسید.

    مهر: درك هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می‌دانید كه چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اكنون شما آنقدر حساسیت دارید كه این حساسیت باعث می‌شود واكنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درك مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست كه قضاوت شما اشتباه بوده یا اینكه شما قدرت زیبایی شناسانه‌تان را از دست داده‌اید. فراموش نكنید كه شما به موضوعاتی توجه می‌كنید كه دیگران ممكن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد كنید.

    آبان: اكنون كه ماه به نشانه شما بازگشته است احساسات شما نیز شدیدتر شده‌اند. حتی اگر اینگونه به نظر برسد كه شما قبلاً تصمیم قطعی گرفته اید، اما گذشته از این امروز شما بیشتر مورد بخشایش قرار می‌گیرید. حتی اگر شما از انتخابهای دیگران ناراضی هستید، بهشان اجازه بدهید تا برای توجیه كردن عملكردهایشان شانسشان را امتحان كنند. توانایی شما در قبول كردن دیدگاه‌های افراد دیگر باعث شادی بیشتر شما در دراز مدت می‌شود.

    آذر: امكان دارد امروز اطرافیانتان خیلی پرحرفی كنند، اما شما واقعاً نمی‌توانید به طور كامل بفهمید كه آنها چه می‌گویند. هر چقدر كه شما بیشتر تلاش می‌كنید مفهوم این سخنان را بفهمید، بیشتر با ابهام مواجه می‌شوید. به جای اینكه دیگران را مجبور به صریح بودن بكنید، فقط تظاهر كنید كه در حال گوش دادن به موسیقی هستید و روی آن تمركز كنید تا ببینید كه چه احساسی بهتان دست می‌دهد. پرداختن به جزئیات را برای روز دیگری بگذارید.

    دی: شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط كار كردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یك راه وجود داشته باشد كه به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً كارتان را شروع نكرده اید توضیح دادن اینكه چه مراحلی باید طی شود، كار سختی است. سعی نكنید كه از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی كه لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.

    بهمن: تفریح كردن امروز باید بالاترین اولویت را داشته باشد و شما احتمالاً می‌توانید یك تفریح متفاوت برای خودتان پیدا كنید تا خودتان را سرگرم نگه دارید. اما شما احتمالاً نخواهید توانست خود را كاملاً با تفریح كردن مشغول نگه دارید، برای اینكه ماه در دهمین خانه تان شما را تشویق خواهد كرد كه مسئولیت پذیر باقی بمانید. مادامی كه شما تلاش می‌كنید كه تسلیم تن پروری نشوید، قادر خواهید بود كه هر دو كار را با هم انجام دهید.

    اسفند: شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیك‌ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت كردن برای اینكه مكالمه‌ای مطلوب داشته باشید برایتان كار سختی است. ممكن است افكار شما خیلی پراكنده باشند . شما حتی شاید نفهمید كه چگونه می‌توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی كه لازم است گفته شود بكشانید. مهم نیست كه این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می‌توانید ابتدا با صحبت كردن در مورد كلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بكشانید كه می‌دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می‌شود.


    تبلیغات اینترنتی

مهدی بازدید : 39 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

چگونه یک سفره افطار سالم داشته باشیم؟

  • چگونه یک سفره افطار سالم داشته باشیم؟

    افطار سالم healthy-iftar

    به گزارش آلامتو به نقل از مجله سلامت ؛ رمضان، ماه مبارک روزه داری و برکات مختلف آسمانی است. این ماه با آداب و رسوم خاصی آغاز می‌شود. خوردن غذا در طول ماه مبارک رمضان نیز یکی از عادت‌هایی است که باید تغییر پیدا کند. روزه داران باید بتوانند افطار و سحری متعادلی داشته باشند.  در ادامه قصد داریم ترفندهایی را برای داشتن یک افطار سالم و متعادل بیان کنیم.

    1. افطار خود را با خوردن دو عدد خرما آغاز کنید به خصوص اگر از سردرد یا سرگیجه رنج می‌برید. در بیشتر موارد اینگونه سردردها به خاطر کاهش قند خون است.
    2. مطمئن شوید که مقدار کافی آب، آب میوه سالم یا ماست قبل از شروع به خوردن غذا، مصرف می‌کنید. اینکار از کم شدن آب بدن جلوگیری می‌کند و مایعات مورد نیاز و ضروری را نیز فراهم خواهد کرد.
    3. یک کاسه سوپ داشته باشید. سوپ بهترین ماده غذایی در ماه مبارک رمضان است زیرا معده را برای دریافت وعده غذایی اصلی آماده می‌کند و مایعات مورد نیاز را فراهم می‌سازد.
    4. سالاد بخورید زیرا سرشار از ویتامین، مواد معدنی و فیبر است. هر چقدر سالاد شما رنگی تر باشد مزایای بیشتری برای سلامتی‌تان خواهد داشت. مصرف سالاد همچنین باعث ایجاد حس سیری در شما می‌شود.
    5. سعی کنید در مصرف وعده غذایی اصلی زیاده روی نکنید. وعده غذایی اصلی باید حاوی کربوهیدرات‌هایی همچون برنج، پاستا، سیب زمینی یا بلغور و نیز اشکال پروتئینی مختلف از جمله گوشت، مرغ یا ماهی باشد. مصرف سبزیجات پخته را فراموش نکنید.
    6. زمانی که می‌خواهید استارتر و مواد شیرین را میل کنید باید تعادل را مد نظر داشته باشید زیرا این گونه مواد سرشار از چربی، نمک و شکر هستند. خوردن این مواد را کنار نگذارید ولی تعادل را حفظ کنید.

    زمانی که خورشید غروب می‌کند و صدای اذان در همه جا می‌پیچد باید بدانید که وقت افطار فرا رسیده است. در این زمان، همه افراد خانواده دور هم جمع می‌شوند و افطار می‌کنند. چنین مهمانی بزرگ و با عظمتی باعث می‌شود بیشتر از قبل به فکر سلامتی و مصرف غذاهای سالم باشیم. مصرف بیش از حد غذاها می‌تواند باعث ناراحتی فیزیکی شود. مطمئن شوید که مقدار غذای مصرفی را کنترل می‌کنید. به خاطر داشته باشید که افطار زمان لذت بردن از حضور در کنار یکدیگر است .به اندازه کافی بخورید و از این موقعیت لذت ببرید.


    تبلیغات اینترنتی
مهدی بازدید : 31 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

آیا به همسرتان و موبایلش شک دارید؟ آیا چک کردن گوشی همسر جرم است؟

  • آیا به همسرتان و موبایلش شک دارید؟ آیا چک کردن گوشی همسر جرم است؟

    شک به همسر Suspicion

    توی مهمانی در خانه پدری، کنار اقوام، خواهرزاده و برادرزاده‌ات نشسته‌ای، همسرت در آشپزخانه مشغول کمک کردن و شستن ظرف‌های شام است، با خیال راحت گوشی تلفن همراه خود را در دست می‌گیری، تلگرام یا دیگر صفحه‌های مجازی را باز و شروع می‌کنی به چَت کردن، همان طور که غرق نوشتن و خواندن هستی ناگهان سایه‌ای بالای سرت می‌بینی، چشم که می‌اندازی همسرت ایستاده و می‌گوید باز هم که کله‌ات را فرو کردی داخل گوشی، با کی داری چت می‌کنی؟

    کار به مطالبه گوشی و چک کردن چت‌ها می‌رسد، حالا تو مانده‌ای و انتخاب میان سپردن گوشی به دست همسر یا مقاومت و کوتاه نیامدن در برابر این خواسته. برخی اقوام هم زیرچشمی تو را نگاه می‌کنند و گوش‌هایشان تیز شده است.

    این که سرانجام این اتفاق و کش و قوس چه می‌شود و تو با چه کسی داشتی چت می‌کردی سوژه اصلی این گزارش نیست، بلکه باید ریشه‌های این داستان را مورد بررسی قرار داد و این که چه مجموعه رویدادهایی باعث می‌شود همسران نسبت به یکدیگر و روابط هم در فضای مجازی مشکوک شوند و چک کردن محسوس و نامحسوس وسایل شخصی همچون تلفن همراه، تبلت، ایمیل و… را در دستور کار خود قرار دهند و این که آیا اساسا این رفتار و کنجکاوی و شکستن برخی حریم‌ها می‌تواند به بهبود روابط زناشویی کمک کند یا خیر؟

    گردن باریک تکنولوژی

    نخستین نکته این است که فکر نکنیم تکنولوژی مقصر است. بستن راه‌های ارتباطی و برخورد قهری و حذفی با فناوری در هیچ خانه‌ای به رونق زندگی منجر نشده است، اما می‌توان با مدیریت فضا و استفاده از امکانات و برقراری اعتماد متقابل به هم نخستین گام‌ها را برداشت.

    فراموش نکنیم هیچ چیز مانند بدبینی در خراب کردن یک رابطه خوب زناشویی و ویران کردن یک کانون گرم خانواده قدرتمند نیست. روان‌شناسان می‌گویند تشویش و استرس، عصبانیت و فراتر از آن احساس ترس و تنفر ریشه در همین بدبینی‌ها دارد.

    اما برای این که داستان را علمی‌تر دنبال کنیم سراغ دکتر فرزانه سعیدی، روان‌شناس و مشاور خانواده رفتیم تا او این رفتار و کنجکاوی و بدبینی را تجزیه و تحلیل کند.

    این روان‌شناس ابتدا به نکته مهمی اشاره و تاکید می‌کند که همسران فکر نکنند روش‌های ارتباطی جدید و باز شدن فضا علت اصلی خیانت است، وقتی از سعیدی می‌پرسم که پس کارکرد آنها در این زمینه چیست با لحنی که کمی به مزاح و شوخی هم طعنه می‌زند می‌گوید: روش‌های جدید ارتباطی باعث شده زن و شوهرها راحت‌تر مچ یکدیگر را بگیرند.

    سوال دیگری که از این روان‌شناس می‌پرسم این است که از بین مراجعه‌کنندگان معمولا بیشتر خانم‌ها گوشی همسرشان را چک می‌کنند یا آقایان و او پاسخ می‌دهد: بیشتر خانم‌ها هستند، دلیل هم دارد، اغلب به شکلی متوجه خیانت همسرشان شده‌اند و با شکستن اعتماد و از بین رفتن آن حس، اضطراب زیادی دارند و باعث می‌شود به چک کردن دائم همسرشان در ابعاد مختلف زندگی بپردازند که یکی از این ابعاد تلفن همراه و شبکه‌های مختلف اجتماعی است.

    این مدرس دانشگاه ادامه می‌دهد: کسی که مدام همسرش را چک می‌کند در واقع دچار نوعی عدم امنیت در زندگی است و اعتماد به نفس‌اش نیز کم‌کم از بین می‌رود و دائم در این فکر است که چه چیزی در زندگی‌اش کم است.

    این ماجرا یک روی دیگر سکه هم دارد و روان‌شناس ما می‌گوید: گاهی مردهایی را هم دیده‌ام که وفادار بوده‌اند، اما به این دلیل که همسرشان بی‌اندازه آنها را متهم به خیانت کرده است، آگاهانه دست به خیانت زده‌اند. این مردان به نقطه‌ای رسیده‌اند که همان ضرب‌المثل معروف ماست: «آش نخورده و دهان سوخته.» پس فکر کرده‌اند وقتی اینقدر باید برای کاری که نکرده‌اند متهم شوند، پس بهتر که آن کار را انجام دهند. در واقع ترس از خیانت همسر باعث شده که بدترین ترس او به واقعیت تبدیل شود.

    سعیدی در بخش پایانی صحبت‌هایش توضیح می‌دهد: باید از خودمان بپرسیم شفافیت در زندگی به چه معناست؟ آیا چک کردن دائم گوشی‌های کسانی که با ما زندگی می‌کنند نشانه شفافیت است یا فقدان امنیت؟

    من باور دارم این چک کردن‌های مضطربانه هیچ جایگاهی در یک رابطه شفاف ندارد. وظیفه من این است که به شما بگویم خانواده‌ها باید کاری کنند تا بتوانند دوباره به هم اعتماد کنند. خود ما وقتی با بی‌اعتمادی به کسی یا موضوعی نگاه کنیم، همه چیز مشکوک به نظر خواهد رسید.

    این برای خارج از خانه، کار کردن و برقراری ارتباط با بیگانگان شاید مناسب باشد، اما خانه محل آرامش و پناهگاه عاطفی انسان‌هاست و نباید دائم در حال شک باشیم، بگذارید خیلی راحت بگویم، من اگر گوشی خودم را با تشکیک زیر و رو کنم بالاخره یک چیز مشکوک خواهم یافت چه برسد به گوشی دیگری، آخر کلام آن که اگر تمام فکر و ذهن تان معطوف به این است که دنبال پیدا کردن سند و مدرک برای شیطنت و خیانت همسرتان باشید، من از همین الان به شما قول می‌دهم که مطمئنا آن را خواهید یافت، چون در نگاه کسی که به همه چیز مشکوک است بالاخره یک موضوعی، شخصی یا اتفاقی برای برجسته کردن و بزرگ کردن وجود خواهد داشت.

    4 نکته مهم درباره مشکوک شدن به همسر

    1. به جای چک کردن موبایل و حتی کیف و دیگر وسایل شخصی که ممکن است تنش‌هایی را در رابطه‌تان ایجاد کند با همسرتان راحت صحبت کنید و به او بگویید که تغییر رفتارش آزارتان می‌دهد و از او بخواهید درباره برخی موارد توضیح دهد.
    2. سعی کنید همسر خوبی باشید، همسر بهتری بشوید، حفظ زیبایی ظاهر و آراستگی در پوشش، مهربانی بیشتر، انجام دادن بهتر مسئولیت‌های زناشویی می‌تواند به برقراری دوباره اعتماد و گرم شدن خانواده کمک شایانی کند، در واقع نشان دهید که در قلب‌تان محبت خانواده و همسر موج می‌زند.
    3. سفره دل و رازها و شک‌هایتان را پیش دیگران باز نکنید و هر روز تلفن دست نگیرید. مادر همسر، خواهر همسر، دوست و همسایه قطعا نمی‌توانند در این زمینه بیشتر از خودتان به شما کمک کنند. مشکلات زناشویی باید بین خودتان باقی بماند و اگر نیاز به مشورت و کمک فکری و روحی دارید، بهترین گزینه یک مشاور و متخصص است نه دوست و فامیل.
    4. اگر از یک مشاور خانواده کمک گرفتید و او در رفتار همسرتان هیچ نوع نشانه‌ای از خیانت پیدا نکرد، باید مساله را به عنوان یک مشکل ذهنی در خودتان بپذیرید و برای درمان از روان‌شناس کمک بگیرید؛ شکاک بودن ویرانگر رابطه زناشویی است.

    آیا چک کردن گوشی همسر جرم است؟

    برخی زنان و مردان عادت به کنترل و بازرسی تلفن همراه همسران خود دارند. این کار از نظر حقوقی چه وضعیتی دارد و آیا می‌توان بابت آن شکایت کرد؟

    این پرسش را هفته گذشته خبرگزاری وابسته به قوه قضائیه کشورمان منتشر کرد و در آن آمده بود: «این نوع اقدامات زن و شوهر نسبت به یکدیگر در راستای حساسیت‌ها و علایق طرفین نسبت به یکدیگر و زندگی‌شان است؛ لذا نباید به جای درک‌کردن طرف مقابل و تلاش در اعتمادسازی به دنبال چنین راه‌هایی بود.

    به هرحال این مورد ظاهرا با هیچ یک از عنوان‌های مجرمانه قابل انطباق نیست و قانونگذار در قانون مدنی صرفا زوجین را مکلف به حسن معاشرت با یکدیگر کرده است که این امر با تفسیری وسیع از قانون می‌تواند از مصادیق تکلیف به حسن معاشرت تلقی شود؛ هر چند ضمانت اجرای قانونی برای آن مقرر نشده است.»

    تبلیغات اینترنتی
مهدی بازدید : 26 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

کشف خنجر 10 میلیون دلاری قذافی در ترکیه!+عکس

  • کشف خنجر 10 میلیون دلاری قذافی در ترکیه!+عکس

    خنجر knife

    مامورین پلیس مبارزه با قاچاق ترکیه خنجر تزئینی را از قاچاقچیان کشف کرده اند که ادعا شده متعلق به معمر قذافی رهبر سابق لیبی است.

    گفته می شود قاچاقچیان اشیای قیمتی که می خواستند این خنجر را به 10 میلیون دلار به یک تاجر عربستانی بفروشند، از سوی پلیس دستگیر شده اند.

    شبکه « ان.تی.وی » گزارش داد که این خنجر مزین به سنگهای قیمتی با به یغما رفتن کاخ قذافی در لیبی، ربوده شده و به طور قاچاق سر از ترکیه در آورده است.

    بنابراین گزارش در عملیات پلیس یک کارآفرین ترکیبه ای به همراه دو شهروند دیگر ترک نیز دستگیر شده اند.

    مسئولین پلیس گفته اند کار آفرین ترکیه ای حدود سه ماه پیش این خنجر را به چهار میلیون و 600 هزار دلار خریده و در تلاش بود به 10 میلیون دلار به یک تاجر عربستانی بفروشد.

    مقاماهای پلیس گفته اند اگر این خنجر به طور قانونی به ترکیه وارد می شد، بایستی 850 هزار دلار مالیات به دولت پرداخت می شد.

    تبلیغات اینترنتی

مهدی بازدید : 44 پنجشنبه 27 خرداد 1395 نظرات (0)

فال روزانه : فال امروز 27 خرداد

  • فال روزانه : فال امروز 27 خرداد

    فال روزانه 27 خرداد

    فال روزانه

    امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

    فروردین: شما امروز راحت‌تر هستید كارهایی را انجام دهید كه برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش كردن برای تعیین كردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این كار را برعكس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود كه به هدفتان نزدیك نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن كارهایی كه توانایی آنها را دارید نهراسید.

    اردیبهشت: حتی اگر جدیداً شما تمایل دارید كه احساساتان را برای خود نگه دارید، ولی گزینه سكوت كردن همراه با قدرت را برای خود برنگزینید. خوشبختانه دوستان شما و افرادی كه دوستتان دارند به واسطه ظاهر شما می‌توانند حقیقت را بفهمند. حتی اگر نسبت به تصمیم مالی جدیدی كه گرفته‌اید احساس خوبی دارید، ممكن است كه هنوز برای آنچه كه بعدها اتفاق می‌افتد آمادگی نداشته باشید. به خاطر  اینكه عقاید عمومی را هم بدانید این قضیه را با یك دوست صادق در میان بگذارید.

    خرداد: با وجود احساس سستی و رخوتی كه امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای كارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی كرده و آنها را فهرست‌بندی كنید. اگرچه این كار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد كه این زمان صرف تأمل كردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این كارها شما را مشغول خواهد كرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد كرد كه یكی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینكه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.

    تیر: شما كارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممكن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی كه شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشكل می‌شوید كه نتوانید ارتباط محكمی بین كارتان و رویاهایتان ایجاد كنید. قاطی كردن این دو مقوله با یكدیگر می‌تواند باعث ایجاد یك مشكل غیر قابل حل بشود. به جای اینكه تلاش كنید از جنبه‌های مختلف یك موضوع سر در بیاورید، تا جایی كه می‌توانید صادقانه عمل كنید.

    مرداد: اكنون كه ستاره مریخ در نشانه شما قرار گرفته است شما انرژی بسیار بالایی دارید، اما ممكن است در مسیری كه شما را به هدفهایتان می‌رساند حركت نكنید. یك علامت خطر قرمز برای خودتان فرض كنید و با دقت به نشانه‌های اطرافتان نگاه كنید. پیامهای مهمی در راه هستند؛ اما آنها با یك زبان آشنا نوشته نشده‌اند. در عوض جهان خارج در حال برقراری ارتباطی سمبلیك با شما می‌باشد و در این موقع شما می‌توانید از پیامهایی كه برای شما می‌گذارد سر در بیاورید.

    شهریور: اینگونه به نظر می‌رسد كه شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار كردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی كه دیگران فكر كنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم كه به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی كه در اجتماع، محل كار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.

    مهر: بحران و تنش در حال رشد كردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم كردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممكن است دوست داشته باشید با ورزش كردن، با یك دسته كارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم كنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینكه برای فرار كردن از وظایف به این كار پرداخته باشید.

    آبان: ممكن است شما در طی چند روز گذشته شروع به كار كردن بر روی یك پروژه كرده باشید و اگر این كار را انجام دادید، حالا زمان این است كه بر آنچه تا كنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد كارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند كه در یك ساختمان قبل از اینكه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حركت كرده و طبق یك برنامه از پیش آماده شده كارهایتان را انجام دهید.

    آذر: امروز برای شما یك روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا كه ماه به نشانه شما بازگشته است، ممكن است تحمل كردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه كردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید كه بیشتر به پشت سرتان نگاه كنید تا به جلو. آمادگی رها كردن آنچه كه در گذشته كسب كرده‌اید را داشته باشید. سپس یك آداب شخصی ایجاد كنید كه به واسطه آن بتوانید برای ایجاد كردن یك مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان كمك كنید.

    دی: ممكن است شما شروع به نشان دادن كارهایی كرده باشید كه می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید كه یك امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست كه شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلكه شما باید ارزش كارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی كنید.
     
    بهمن: اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممكن است چنان نازك شود كه شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه‌های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد كردن با فردی را در نظر داشته باشید كه این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می‌آید كه احساس می‌كنید قبلاً با هم دوست بوده‌اید.

    اسفند: زمانی كه امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر كار خواهند كرد. این واكنش نامشخص ممكن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته كردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان كمك كند كه خودش را با چیزهای دیگری مجهز كند. حقیقت این است كه شما باید تا زمان رسیدن به رضایت كامل راه زیادی را طی كنید.

    تبلیغات اینترنتی

مهدی بازدید : 142 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش - مد وی

  • گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش - مد وی

    شماره تماس مزون تهران نقش مدل مانتو جلوباز مزون تهران نقش مدل مانتو مزون تهران نقش 2016 مدل مانتو مزون تهران نقش 95

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    مدل مانتو های مزون تهران نقش

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    در این بخش از مد وی شیک ترین و جدیدترین مدل مانتو های مزون تهران نقش در سال ۲۰۱۶ – ۹۵ را نماشا کنید.

    Outfit Designer فقط خانم ها  امكان سفارش غيرحضوري در هرسايز و ارسال به سراسر ايران وجود دارد.

    شماره تماس : ۰۹۳۵۵۶۷۳۹۴۶

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    مدل مانتو سنتی ۹۵ ، مدل مانتو های سنتی ایرانی در سال ۲۰۱۶ ، شیک ترین مدل مانتو

    مدل مانتو های مزون تهران نقش در سال ۹۵ ، مدل مانتو جدید ایرانی

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    مدل مانتو تابستانی مزون تهران نقش ، مدل مانتو های تابستانه ۲۰۱۶

    مدل مانتو های شیک دخترانه و زنانه از مزون تهران نقش در سال ۹۵

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    مدل مانتو سنتی تهران نقش ، مدل مانتو جدید ایرانی در سال ۲۰۱۶

    مدل مانتو های شیک و طرح دار در سال ۲۰۱۶ ، مدل مانتو های باکلاس

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    مدل مانتو محبوب بازیگران ، مدل مانتو های هنرمندان سرشناس در سال ۹۵

    مدل مانتو های تهران نقش جدید ، مدل مانتو های اسپرت تهران نقش

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    مدل مانتو جلوباز مزون تهران نقش ۲۰۱۶ ، مدل مانتو جلوباز تهران نقش در سال ۹۵

    زیباترین مدل مانتو های اسپرت تهران نقش ، مدل مانتو جدید و شیک ۹۵

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    مدل مانتو مجلسی مزون تهران نقش ۲۰۱۶ ، مدل مانتو مجلسی دخترانه ۹۵

    زیباترین و جدیدترین مدل مانتوهای مزون تهران نقش در سال ۹۵

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    مدل مانتو مزون تهران نقش 95

    مدل مانتو مزون تهران نقش 95

    مدل مانتو مجلسی مزون تهران نقش ۲۰۱۶ ، مدل مانتو مجلسی دخترانه ۹۵

    زیباترین و جدیدترین مدل مانتوهای مزون تهران نقش در سال ۹۵

    مدل مانتو مزون تهران نقش 95

    مدل مانتو مزون تهران نقش 95

    مدل مانتو جلوباز مزون تهران نقش ۲۰۱۶ ، مدل مانتو جلوباز تهران نقش در سال ۹۵

    زیباترین مدل مانتو های اسپرت تهران نقش ، مدل مانتو جدید و شیک ۹۵

    مدل مانتو مزون تهران نقش 95

    مدل مانتو مزون تهران نقش 2016

    مدل مانتو محبوب بازیگران ، مدل مانتو های هنرمندان سرشناس در سال ۹۵

    مدل مانتو های تهران نقش جدید ، مدل مانتو های اسپرت تهران نقش

    مدل مانتو مزون تهران نقش 2016

    مدل مانتو مزون تهران نقش 2016

    مدل مانتو سنتی تهران نقش ، مدل مانتو جدید ایرانی در سال ۲۰۱۶

    مدل مانتو های شیک و طرح دار در سال ۲۰۱۶ ، مدل مانتو های باکلاس

    مدل مانتو مزون تهران نقش 2016

    مدل مانتو مزون تهران نقش 2016

    مدل مانتو تابستانی مزون تهران نقش ، مدل مانتو های تابستانه ۲۰۱۶

    مدل مانتو های شیک دخترانه و زنانه از مزون تهران نقش در سال ۹۵

    مدل مانتو مزون تهران نقش 2016

    مدل مانتو مزون تهران نقش 2016

    مدل مانتو سنتی ۹۵ ، مدل مانتو های سنتی ایرانی در سال ۲۰۱۶ ، شیک ترین مدل مانتو

    مدل مانتو های مزون تهران نقش در سال ۹۵ ، مدل مانتو جدید ایرانی

    مدل مانتو مزون تهران نقش 2016

    گالری عکس زیباترین مدل مانتو های مزون تهران نقش

    منبع : مد وی

مهدی بازدید : 62 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

مدل موهای جدید اینستاگرامی دخترانه 2016 | پالاما

  • مدل موهای جدید اینستاگرامی دخترانه 2016 | پالاما

    مدل موهای جدید اینستاگرامی دخترانه 2016

    پالاما>>>آرایش و زیبایی>>مدل مو زنانه>گالری عکس جدیدترین مدل موهای دخترانه و زنانه ۲۰۱۶

    مدل موهای جدید اینستاگرامی دخترانه 2016 (2)

    مدل موی جدید دخترانه,شینیون موی دخترانه ۲۰۱۶,مدل مو زنانه جدید

    مدل موهای جدید اینستاگرامی دخترانه 2016 (3)

    مدل موی جدید دخترانه,شینیون موی دخترانه ۲۰۱۶,مدل مو زنانه جدید

    مدل موهای جدید اینستاگرامی دخترانه 2016 (4)

    مدل موی جدید دخترانه,شینیون موی دخترانه ۲۰۱۶,مدل مو زنانه جدید

    مدل موهای جدید اینستاگرامی دخترانه 2016 (5)

    مدل موی جدید دخترانه,شینیون موی دخترانه ۲۰۱۶,مدل مو زنانه جدید

    مدل موهای جدید اینستاگرامی دخترانه 2016 (6)

    مدل موی جدید دخترانه,شینیون موی دخترانه ۲۰۱۶,مدل مو زنانه جدید

    مدل موهای جدید اینستاگرامی دخترانه 2016 (7)

    مدل موی جدید دخترانه,شینیون موی دخترانه ۲۰۱۶,مدل مو زنانه جدید

    مدل موهای جدید اینستاگرامی دخترانه 2016 (8)

    مدل موی جدید دخترانه,شینیون موی دخترانه ۲۰۱۶,مدل مو زنانه جدید

    مدل مو کوتاه دخترانه 2015

مهدی بازدید : 44 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

  • مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    سری جدید مدل مانتو مجلسی برند چومس سال ۲۰۱۶ و ۹۵ را در زیر می بینید ، انواع مدل مانتو دخترانه مجلسی و زنانه در طرح ها و رنگ های مختلف و شیک را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

    مدل مانتو مجلسی دخترانه ۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    تصاویر جدید از مانتو ایرانی برند چومس را شما مشاهده می فرمایید.

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو دخترانه ۲۰۱۶

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو جدید مجلسی دخترانه ۹۵

    مدل مانتو مجلسی زنانه ۲۰۱۶ چومس

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو چومس ۲۰۱۶

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس ۲۰۱۶-۹۵

    مدل مانتو مجلسی دخترانه و زنانه مزون چومس 2016-95

مهدی بازدید : 30 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

مدل لباس مجلسی زنانه تابستان 95-2016

  • مدل لباس مجلسی زنانه تابستان 95-2016

    تصاویر جدید و زیبا مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۲۰۱۶ و ۹۵ را در این بخش از لباس مجلسی سایت مدل لباس مشاهده می کنید.

    مدل لباس مجلسی زنانه ۲۰۱۶

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان 95-2016

    مدل لباس مجلسی پارچه حریر قرمز ۲۰۱۶ بسیار جذاب باشید در مهمانی و عروسی ها

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان 95-2016

    لباس مجلسی زنانه بلند رنگ صورتی خوشگل

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان 95-2016

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۹۵-۲۰۱۶

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان 95-2016

    مدل لباس مجلسی زنانه دانتل

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان 95-2016

    رنگ سبز لباس مجلسی ۹۵ شیک و خوشگل با گیپور

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان 95-2016

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۹۵-۲۰۱۶

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان 95-2016

    لباس مجلسی کوتاه ۹۵ مناسب برای هر سلیقه ای

    مدل لباس مجلسی 2016

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۹۵-۲۰۱۶

    مدل لباس مجلسی 2016

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۹۵-۲۰۱۶

    مدل لباس مجلسی 2016

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۹۵-۲۰۱۶

    مدل لباس مجلسی 2016

    طرح برگ بر روی لباس مجلسی زنانه بسیار دل فریب

    مدل لباس مجلسی 2016

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۹۵-۲۰۱۶

    مدل لباس مجلسی 2016

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۹۵-۲۰۱۶

    مدل های جدید لباس مجلسی

    مدل لباس مجلسی چاق

    مدل های جدید لباس مجلسی

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۹۵-۲۰۱۶

    مدل های جدید لباس مجلسی

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۹۵-۲۰۱۶

    مدل های جدید لباس مجلسی

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۹۵-۲۰۱۶

    مدل های جدید لباس مجلسی

    مدل لباس مجلسی زنانه تابستان ۹۵-۲۰۱۶

    مدل های جدید لباس مجلسی

مهدی بازدید : 110 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

مدل بافت مو | مدل شینیون | مدل رنگ مو | مدل آرایش | مدل مو - مو 2014

  • مدل بافت مو | مدل شینیون | مدل رنگ مو | مدل آرایش | مدل مو - مو 2014

    مدل مو وشینیون

    همراه با مدل های جدید مقالات زیبایی در ضمینه  سلامت , زیبایی , سبک زندگی , روانشناسی و… قرار میدهیم

    اگر با شستشوی موهایتان مشکل دارید این مطلب را بخوانید

    هنگام نظافت موها باید نوع آن را در نظر داشت و مواد پاک‌کننده مناسب برای شست‌وشو را انتخاب کردما در این پست برای شما نکاتی درباره ی شستشوی انواع موها مانند موی خشک موی چرب موی معمولی برای شما عزیزان قرار داده ایم.می‌دانیم که حالت مو در افراد مختلف متفاوت است، اما واقعیت این است که موها تنها در ۳ گروه دسته‌بندی می‌شوند؛ موهای چرب، موهای معمولی و موهای خشک. اگر شما تا به حال فکر می‌کردید که هر سه این حالات را به یک نوع باید شست، سخت در اشتباه بوده‌اید.

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    هنگام نظافت موها باید نوع آن را در نظر داشت و همین‌طور مواد پاک‌کننده مناسب برای شست‌وشو را انتخاب کرد. مهم‌تر اینکه روش شست‌وشو باید بر مبنای اصولی و صحیح انجام شود تا علاوه بر بهداشت بتوانید پوست سر و موها را به حالت دلخواه کنترل کرده و چربی و خشکی موها را به سوی نرمال سوق دهید.اگر به برچسب شامپوها دقت کرده باشید، روی آنها نوشته شده مخصوص موهای چرب، خشک، معمولی یا آسیب‌دیده و رنگ شده. این ویژگی‌ها را براساس ترکیبی از سورفاکتانت‌ها و مواد نرم‌کننده، به دست می‌آورند تا هر کس بتواند براساس نوع مو، شامپوهای مخصوص آن مو را انتخاب کند. در اینجا می‌خواهیم کمی برایتان از شست‌وشوی موها بگوییم و اینکه آیا واقعا شامپوهای گیاهی اثربخشی بیشتری دارند؟

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    موهای چرب را چنگ نزنید
    پوست سر بیشتر مردم چرب است اما پوست برخی چربی کمتری دارد و برخی بیشتر که تا حد زیادی بستگی به رفتار فرد با موهایش دارد. این نوع موها را فقط یک روز در میان بدون چنگ زدن، ماساژ دادن و برس کشیدن باید شست و ‌شو داد تا غدد چربی کف سر تحریک نشوند؛ به این طریق که موها را در کف دست‌ها قرار داده و به‌طور دورانی پوست سر را بشویید بی‌آنکه ناخن‌ها یا نوک انگشتان با پوست سر تماس حاصل کند.

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    دو دست شست‌وشو در هر بار استحمام کافی است؛ بعد از زدن شامپو، با آب ولرم یا حتی آب کمی سرد موهایتان را کاملا آبکشی کنید. یادتان باشد شامپویی با PH 7-6 و بیشتر یا شامپوی مخصوص موهای چرب را استفاده کنید. موهای چرب نیاز به مواد نرم‌کننده ندارند چون این مواد، چربی موها را بدتر می‌کنند

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    موی خشک دارید از آب داغ استفاده نکنید
    افراد کمی هستند که پوست کف سرشان خشک است و از خشکی بیش از اندازه موها رنج می‌برند؛ برای این نوع از موها نیز شامپو و نرم‌کننده مخصوص موهای خشک توصیه می‌شود. در این افراد تعداد دفعات شست‌وشو باید به حداقل کاهش یابد و اکیداً از شست‌وشو با آب داغ پرهیز شود، ضمناً از حجم مناسب شامپو هنگام شست‌وشو استفاده شود. استفاده از شامپوهای کرمی یا روغن‌ها و کرم‌های تقویت‌کننده مو برای موهای خشک توصیه می‌شود. یادتان باشد شما هم باید بسیار آرام و بدون چنگ زدن و برس کشیدن موها پوست سر را بشویید

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    موهای معمولی‌؛ یک روز درمیان
    برای شست‌وشوی موهای معمولی، که پوست سر نه چرب و نه خشک است، بین روش شست‌وشوی موهای چرب و خشک عمل می‌شود. برای نگهداری این نوع مو بهتر است از شامپوهای مناسب برای موهای معمولی استفاده شود و به صورت یک روز در میان شست‌وشوی مو صورت پذیرد. موقع شست‌وشو باید موها را در کف دست‌ها قرار داد و به‌طور دورانی پوست کف سر را شست. این روش شست‌وشو یک قانون کلی است و کسانیکه از این روش پیروی کنند حداقل از نظر شست‌وشو ریزش غیرطبیعی نخواهند داشت

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    موی آسیب‌ دیده به دنبال اسیدیته شامپو
    اگر موهای شما بر اثر مواد مختلف مثل مواد مش یا فر یا به هر دلیل دیگری، آسیب دیده یعنی بر اثر دستکاری بیش از حد دچار تخریب شده و پیوندهای گوگردی ساختمان آن تغییر کرده به‌طوریکه دارای خشکی، زبری و عدم‌ استحکام است، بهتر است به اسیدیته شامپو دقت کنید. اسیدیته شامپوها بین قلیایی متوسط تا اسیدی سبک تنظیم می‌شوند. شامپوهای خنثی یا شامپویی با اسیدیته سبک یعنی شامپوهایی با ۶PH تا ۷ مو را کمتر متورم کرده و لایه خارجی کوتیکولی مو را کمتر به هم می‌ریزد

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016د

    شامپوهای نارگیل، زیتون و بادام برای موهای خشک است؟
    بله. به‌طور کلی این نوع از شامپوها می‌توانند برای افرادی که موهای خشکی دارند، مورد استفاده قرار بگیرند. برای پیشگیری از سرعت افزایش موخوره فقط لازم است موها از آن حالت خشکی شدید، خارج شوند و روش این کار (استفاده از روغن یا شامپو) دیگر به سلیقه و میل افراد بستگی دارد

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    شامپو چند دقیقه روی موها بماند؟
    اصلاً ضرورتی ندارد که شامپو روی مو باقی بماند. همان زمانی که برای شست‌وشوی موهای‌تان با ماساژ دادن شامپو روی آن صرف می‌کنید، کافی است و دیگر نمی‌خواهد شامپو را روی سرتان نگه دارید. اما کاندیشنرها باید مدت کمی روی مو بمانند و بعد آبکشی شوند. در مورد شامپوهای درمانی نیز لازم است شامپو به‌ مدت ۵-۳ دقیقه برای اعمال اثر دارو روی سر باقی بماند و سپس آبکشی شود

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    شامپو بچه برای حساس‌ها
    شامپوهای بچه‌ها حالت قلیایی ندارند و بیشتر اسیدی هستند، به همین دلیل برای پوست لطیف بچه‌ها، آزاردهنده نیستند. حالا کسانی هم که پوست و موی حساسی دارند و پس از هر بار شست‌وشوی مو با شامپوهای معمولی دچار خارش و خشکی پوست سر و موهای‌شان می‌شوند، می‌توانند از شامپوی بچه استفاده کنند

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    چقدر شامپوی چندکاره موثر است؟
    اگر موهایتان به نرم‌کننده احتیاج دارد از یک حالت‌دهنده پس از شامپو استفاده کنید نه از یک شامپوی حاوی حالت‌دهنده. چراکه مشکل است یک شامپو ۲ عمل کاملاً متضاد را با هم انجام دهد؛ موها را تمیز کند و در عین حال لایه‌ای روی موها باقی بگذارد. به‌علاوه این پسمانده‌ها روی مو تجمع پیدا کرده و تشکیل چربی (Gareasis) می‌دهد. علاوه بر اینها گمان نکنید شامپویی که «غنی» و «غلیظ» تبلیغ شده، بهتر است. هدف تولیدکنندگان از افزودن مواد سفت‌کننده یا نرم‌کننده به فرآورده‌های خود و غلیظ و غنی کردن آنها، زیباتر کردن شکل ظاهری فرآورده و بازاریابی آنهاست

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    استفاده از شامپوهای گیاهی بهتر از شامپوهای شیمیایی است؟
    این یک باور و ادعای علمی نیست، چون شامپوهای گیاهی هم دارای ترکیبات شیمیایی هستند. بد نیست بدانید که عصاره‌گیری از گیاهان به‌منظور تولید شامپو هم با روش‌های شیمیایی صورت می‌گیرد، ضمن اینکه شیمیایی بودن یک محصول، به‌خودی‌خود مذموم نیست و این کار (تهیه محصولات شیمیایی) هم یک نوع علم محسوب می‌شود

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    آیا شامپوی سیر برای درمان ریزش مو مفید است؟
    همه ما می‌دانیم که سیر، برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند کاهش قند یا چربی خون مفید است. اما متاسفانه ما عادت داریم که یک ماده را همه‌کاره کنیم تا کارمان راحت شود! در مورد شامپوی سیر هم همین حالت وجود دارد. مصرف این شامپو ضرری ندارد اما فایده چشمگیری هم برای استفاده از آن گزارش نشده است. همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، برای اثبات اثربخشی یک کالا مانند شامپوی سیر، باید آزمون‌های علمی کافی صورت بگیرد تا بتوان آن را تایید کرد

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    کدام شامپوی گیاهی برای کدام مو؟
    کسانی که موهایشان رطوبت کافی ندارد، می‌توانند برای حفظ رطوبت مو از شامپوی آلو‌ورا استفاده کنند یا آنهایی که موهایی زبر و خشن دارند، می‌توانند مصرف شامپوی آووکادو را برای نرم کردن موها تجربه کنند. شامپوی فلفل هم برای آن دسته از افرادی که پوست سر و موهایشان بیش از اندازه چرب است، می‌تواند مفید باشد چراکه تاحدی چربی پوست سر و مو را کاهش می‌دهد

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    حنا و شامپوی حنا برای تقویت موها مفید است؟
    حنا به شرطی برای مو خاصیت دارد که تمیز و عاری از هرگونه آلودگی محیطی و قارچی باشد. اگر مواظب باشید که حنایتان آلوده نباشد و پوست و موی شما را مبتلا به انواع ناراحتی‌های قارچی نکند، استفاده از آن اشکالی ندارد. شامپوی حنا هم که چون در محیط استاندارد کارخانه تهیه می‌شود، آلودگی خاصی ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت آن را مصرف کنید..

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    شامپوی جنسینگ جلوی سفید شدن موها را می‌گیرد؟
    خیر. ادعا در مورد اثربخشی شامپوی جنسینگ یا قرص و شامپوی سلنیوم که می‌گویند جلوی سفید شدن موها را می‌گیرند، هنوز به اثبات نرسیده بنابراین نمی‌توان آن را تایید کرد

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    شامپوی بابونه برای جلوگیری از خارش موها مفید است؟
    مطالعاتی هم برای اثبات این مسئله صورت گرفته و اثر ضد‌خارش بابونه و شامپوی آن مورد تایید قرار گرفته است

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    عکس های جدید

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    عکس های جدید

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    عکس های جدید

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    عکس های جدید

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    عکس های جدید

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    عکس های جدید

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    عکس های جدید

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    عکس های جدید

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    عکس های جدید

    مدل مو | مدل بافت مو 2016 | مدل شینیون 2016 | مدل رنگ مو 2016

    مدل مو وشینیون

مهدی بازدید : 65 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

مدل شینیون ساده - مو 2014

  • مدل شینیون ساده - مو 2014

    مدل شینیون شیک و ساده ۲۰۱۶

مهدی بازدید : 80 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

طرح های عالی و جذاب مدل مو و آرایش عروس ایرانی - مو 2014

  • طرح های عالی و جذاب مدل مو و آرایش عروس ایرانی - مو 2014

    جدیدترین مدل شینیون عروس ۲۰۱۶

    مدل آرایش و موی عروس اروپایی

    پالاما>>>عروس>>مدل مو عروس>شیکترین و قشنگ ترین مدل مو برای عروس ها

    جدیدترین مدل شینیون موی عروس ۲۰۱۶

    جدیدترین مدل مو و تاج عروس برای عروس خانم ها با موهای بلند

    انواع شینیون و مدل مو عروس ۲۰۱۶

    جدیدترین مدل مو و تاج عروس برای عروس خانم ها با موهای بلند

    گالری عکس انواع مدل مو عروس ۲۰۱۶

    جدیدترین مدل مو و تاج عروس برای عروس خانم ها با موهای بلند

    سایت تخصصی برای دانلود عکس مدل مو عروس جدید

    جدیدترین مدل مو و تاج عروس برای عروس خانم ها با موهای بلند

    عکس مدل آرایش و میکاپ عروس با موی بلوند

    جدیدترین مدل مو و تاج عروس برای عروس خانم ها با موهای بلند

    مدل های منحصربفرد شینیون مو عروس ایرانی ۱۳۹۵

    جدیدترین مدل مو و تاج عروس برای عروس خانم ها با موهای بلند

    ژورنال مدل مو مادر عروس ۲۰۱۶

مهدی بازدید : 27 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

اکسسورهای گردن خانم ها

  • اکسسورهای گردن خانم ها

    برای داشتن ظاهری زیبا و شیک باید از اکسسورهای خاص استفاده کرد. در این مطلب اکسسورهای خاص زنانه را به شما معرفی می کنیم.

    کراوات بولو (کراوات کابوی ها)
    چه کسی گفته که خانم ها نمی توانند کراوات بولو به گردن ببندند؟ در مقایسه با آقایان، خانم ها با کراوات بولو چندین برابر جذابتر به نظر می رسند. کراوات بولو گردن پوش رسمی در ایالت آریزونا و مکزیکوی ایالات متحده است و از قیطانی درست شده که با گیره ای تزئینی بسته می شود. این اکسسوار فشن به کلی فراموش شده بود ولی حالا دوباره به کمد لباس علاقمندان به مد برگشته است.

    کراوات بولو نشان دهنده جسارت و اعتماد به نفس است و به کل تیپ و استایل شما، جذابیت می دهد و شما را خاص و متفاوت می کند. این نوع کراوات نشان دهنده روش متفاوتی از زندگی است و بر خاص بودن شخصیت شما تأکید می کند. امروزه انتخاب های بیشماری از این نوع کراوات در بازار وجود دارد و اگر به دنبال تغییری متفاوت و جالب در ظاهر حرفه ای تان هستید، کراوات بولو را به عنوان اکسسوار گردن انتخاب کنید.

    اکسسورهای گردن خانم ها

    در مقایسه با آقایان، خانم ها با کراوات بولو چندین برابر جذابتر به نظر می رسند
    روسری
    روسری یکی از شیک ترین و در عین حال نادیده گرفته شده ترین اکسسوارهای گردن است که هم تیپ شما را متفاوت می کند و هم جذابیتی کلاسیک به ظاهر شما می دهد. اگر می خواهید به راحتی و بی دردسر تیپ خود را دگرگون کنید، یک روسری زیبا و منحصر بفرد بخرید و آن را دور گردنتان ببندید.

    البته پیشنهاد ما این است که کلکسیونی از روسری های زیبا و رنگارنگ در کمدتان داشته باشید و طرح های خاص برندهایی مانند هرمس را انتخاب کنید. روسری تقریباً برای هر فصلی به عنوان اکسسوار گردن مناسب است و اگر باهوش باشید و جنس و طرح درستی انتخاب کنید، می توانید با آن استایل خاص خودتان را بسازید.

    ساختن کلکسیون روسری، سرگرمی جذابی است و میلیون ها روش برای بستن آن وجود دارد و با هر روش می توانید تیپی متفاوت با دفعه قبل داشته باشید. روسری را می توانید با کت بلند، کت بلیزر، ژاکت و پیراهن و بلوز به گردن ببندید و بدون زحمت فراوان، به ظاهرتان زیبایی ببخشید. اگر تابحال این ترفند را امتحان نکرده اید، حالا وقت آن رسیده که این کار را بکنید.

    اکسسورهای گردن خانم ها

    روسری هم تیپ شما را متفاوت می کند و هم جذابیتی کلاسیک به ظاهر شما می دهد
    گردنبند چسبان
    این نوع گردنبندهای چسبان (که به آنها چوکر هم گفته می شود) یکی از بهترین اکسسوارهای گردن هستند که تا بالای استخوان گردن، کاملاً به گردن می چسبند. تنها کاری که باید بکنید این است که آن را به درستی ست کنید.

    اگر این کار را درست انجام دهید هم می توانید آن را در تیپ رسمی به گردن ببندید و هم در تیپ های معمولی و نیمه معمولی آن را بپوشید. خوش پوش ترین خانم های دنیا این روزها بیشتر و بیشتر به جادوی چوکر بر روی فرش قرمز ایمان می آورند و اگر قرار است شما لباس شبی دکلته و باز بپوشید، می توانید آن را با این اکسسوار ست کنید تا ظاهرتان کاملاً متفاوت و جذاب جلوه کند.

    نوع جزئیاتی که بر روی این چوکر می خواهید داشته باشید، یک انتخاب و ترجیح شخصی است، ولی اگر دوست داشته باشید جزئیات بیشتری روی آن کار شود، باید پول بیشتری بپردازید.

    اکسسورهای گردن خانم ها

    گردنبند چسبان از بهترین اکسسوارهای گردن هستند که تا بالای استخوان گردن، به گردن می چسبند

    یقه آماده
    روزهایی که باید به دنبال پیراهن هایی با یقه های کار شده می گشتید به پایان رسیده و حالا می توانید با این مدل یقه های جداشونده کار شده، یکی از بهترین و خوش استیل ترین اکسسوارها را وارد تیپ خود کنید.

    دوستداران مد و فشن همگی این اکسسوار زیبا را دوست دارند و امتحان می کنند، و امروزه می بینید که این اکسسوار تقریباً همه جا وجود دارد و تقریباً به همه می آید، زیرا انعطاف پذیری خوبی دارد. پیراهن شب شما هر چقدر هم که ساده باشد، اگر یقه کار شده ای داشته باشید، دیگر نیازی به گردنبندها و جواهرات گرانقیمت ندارید و حتی نیازی به اکسسوار تزئینی دیگری نیست.

    به جای آنکه دنبال جواهر آلات باشید، یکی دو یقه کار شده جداشدنی در کمدتان داشته باشید تا آن را با لباس های ساده خود ست کنید و برای رفتن به هر مجلسی آماده باشید.

    اکسسورهای گردن خانم ها

    با این مدل یقه های جداشونده کار شده، یکی از خوش استیل ترین اکسسوارها را وارد تیپ خود کنید
    گردنبند
    گردنبندها معمول ترین و ضروری ترین اکسسوارهای فشن هستند که بسیاری از تیپ ها را به زیبایی تکمیل می کنند. گردنبند روش راحت و سریعی برای ایجاد ظاهری زیبا است. شما ممکن است ده ها اکسسوار فشن داشته باشید، ولی اگر یک اکسسوار گردن زیبا مانند یک گردنبند نداشته باشید، ظاهرتان شیک و تمام عیار نخواهد بود.

    اگر کلکسیونی انعطاف پذیر از گردنبندها داشته باشید می توانید با ساده ترین و ابتدایی ترین لباس ها نیز، باکلاس و خوش پوش به نظر برسید. در سرمایه گذاری برای این تکه ضروری از ظاهرتان دقت و تصمیم گیری عاقلانه به خرج دهید، زیرا گردنبندهای هر خانمی جزو پرهزینه ترین دارایی های او در حوزه فشن هستند و اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید، به دنبال بدلیجات باشید که در بازار به وفور یافت می شوند.

    ولی نکته ای که باید قبل از خرید گردنبند به آن توجه زیادی نمایید، این است که گردنبند فقط نباید با لباس شما ست باشد، بلکه باید فرم صورت و رنگ پوست شما هم بیاید. بلندی و کوتاهی گردنتان را در انتخاب مدل گردنبند فراموش نکنید.

    اکسسورهای گردن خانم ها

    گردنبندها معمول ترین و ضروری ترین اکسسوارهای فشن هستند که بسیاری از تیپ ها را زیبا می کند

مهدی بازدید : 53 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و طرح های زیبا - نمکستان

  • مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و طرح های زیبا - نمکستان

    مانتو هندی,مدل مانتو سنتی هندی,مدل مانتو هندی

    نمکستان » عکس های زیبا از مدل مانتو هندی شیک و جدید ، در ادامه با ما همراه باشید

    مانتو هندی,مدل مانتو سنتی هندی,مدل مانتو هندی

    گالری تصاویر بسیار زیبا از انواع مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و مهیج

    مانتو هندی,مدل مانتو سنتی هندی,مدل مانتو هندی

    گالری تصاویر بسیار زیبا از انواع مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و مهیج

    مانتو هندی,مدل مانتو سنتی هندی,مدل مانتو هندی

    گالری تصاویر بسیار زیبا از انواع مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و مهیج

    مانتو هندی,مدل مانتو سنتی هندی,مدل مانتو هندی

    گالری تصاویر بسیار زیبا از انواع مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و مهیج

    مانتو هندی,مدل مانتو سنتی هندی,مدل مانتو هندی

    گالری تصاویر بسیار زیبا از انواع مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و مهیج

    مانتو هندی,مدل مانتو سنتی هندی,مدل مانتو هندی

    گالری تصاویر بسیار زیبا از انواع مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و مهیج

    مانتو هندی,مدل مانتو سنتی هندی,مدل مانتو هندی

    گالری تصاویر بسیار زیبا از انواع مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و مهیج

    فال تاروت هندی,فال تاروت کبیر

    گالری تصاویر بسیار زیبا از انواع مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و مهیج

    مانتو,مدل مانتو

    گالری تصاویر بسیار زیبا از انواع مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و مهیج

    عکس,عکسهای خفن,عکس های لورفته

    گالری تصاویر بسیار زیبا از انواع مدل مانتو هندی با رنگ های شاد و مهیج

    فال روزانه,فال امروز

    بروزرسانی : 12 دی 1394 ساعت : 09:04:21

مهدی بازدید : 104 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

عکس های جذاب مدل مانتو زنانه و دخترانه 95 سری 6 - نمکستان

  • عکس های جذاب مدل مانتو زنانه و دخترانه 95 سری 6 - نمکستان

    مدل مانتو 95 | مدل مانتو زنانه و دخترانه 95 سری 6 | مدل مانتو

    عکس های جذاب مدل مانتو زنانه و دخترانه 94 سری 6

    نمکستان » سری ششم عکس های زیبا و جذاب از جدیدترین مدل های مانتو  ، در ادامه تصاویر بیشتر را مشاهده نمایید

    مدل مانتو,مدل مانتو مجلسی,مدل مانتو 2016,مدل مانتو اسپرت

    گالری تصاویر جدید و زیبا از انواع مدل های مانتوی زنانه و دخترانه مجلسی و شیک

    مدل مانتو,مدل مانتو مجلسی,مدل مانتو 2016,مدل مانتو اسپرت

    گالری تصاویر جدید و زیبا از انواع مدل های مانتوی زنانه و دخترانه مجلسی و شیک

    مدل مانتو,مدل مانتو مجلسی,مدل مانتو 2016,مدل مانتو اسپرت

    گالری تصاویر جدید و زیبا از انواع مدل های مانتوی زنانه و دخترانه مجلسی و شیک

    مدل مانتو,مدل مانتو مجلسی,مدل مانتو 2016,مدل مانتو اسپرت

    گالری تصاویر جدید و زیبا از انواع مدل های مانتوی زنانه و دخترانه مجلسی و شیک

    مدل مانتو,مدل مانتو مجلسی,مدل مانتو 2016,مدل مانتو اسپرت

    گالری تصاویر جدید و زیبا از انواع مدل های مانتوی زنانه و دخترانه مجلسی و شیک

    مدل مانتو,مدل مانتو مجلسی,مدل مانتو 2016,مدل مانتو اسپرت

    گالری تصاویر جدید و زیبا از انواع مدل های مانتوی زنانه و دخترانه مجلسی و شیک

    مدل مانتو,مدل مانتو مجلسی,مدل مانتو 2016,مدل مانتو اسپرت

    گالری تصاویر جدید و زیبا از انواع مدل های مانتوی زنانه و دخترانه مجلسی و شیک

    مدل مانتو,مدل مانتو مجلسی,مدل مانتو 2016,مدل مانتو اسپرت

    گالری تصاویر جدید و زیبا از انواع مدل های مانتوی زنانه و دخترانه مجلسی و شیک

    مدل مانتو,مدل مانتو مجلسی,مدل مانتو 2016,مدل مانتو اسپرت

    مدل مانتو 95 | مدل مانتو زنانه و دخترانه 95 سری 6 | مدل مانتو

    بروزرسانی : 11 اردیبهشت 1395 ساعت : 21:59:52

مهدی بازدید : 36 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

مدل کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه 94

  • مدل کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه 94

    کد خبر : 75191

    منتشر شده در202 روز پیش

    تعداد بازدید: 3,398

    مدل کلاه و شال گردن مدل کلاه و شال گردن بافتنی شاد دخترانه زمستانی مدل کلاه و شال گردن و دست کش بافتنی دخترانه مدل کلاه و شال گردن اداری دخترانه ۹۴ مدل کلاه و شال گردن بافتنی رسمی دخترانه ۹۴ مدل کلاه و شال گردن و مچ بند بافتنی دخترانه ۹۴ مدل کلاه و […]

مهدی بازدید : 26 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

پیراهن های مردانه بسیار شیک مد نوروز ۹۵

  • پیراهن های مردانه بسیار شیک مد نوروز ۹۵

    کد خبر : 78255

    منتشر شده در109 روز پیش

    تعداد بازدید: 910

    عکس مدل پیراهن جذاب مردانه ۲۰۱۶ پیراهن بسیار زیبای مردانه مدل ۱۳۹۵  مدل پیراهن مردانه ۲۰۱۶ متنوع ترین مدلهای پیراهن مردانه و پسرانه ۱۳۹۵ پیراهن مردانه مدل ۱۳۹۵ عکس مدل پیراهن جذاب مردانه مدل پیراهن جذاب مردانه ۲۰۱۶ عکس مدل پیراهن جذاب مردانه ۲۰۱۶ پیراهن بسیار زیبای مردانه مدل ۱۳۹۵ پیراهن های مردانه بسیار شیک […]

مهدی بازدید : 75 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

والپیپر پنگوئن-10 – سایت عکس

  • والپیپر پنگوئن-10 – سایت عکس

    پَنگوئن (راسته پنگوئن‌سانان[۱]، تیره پنگوئنیان[۲]) پرندگان بی‌پروازی از راسته گُوِه‌سانان (Sphenisciformes) از خانواده گُوگان (Spheniscidae) که از ماهی‌ها تغذیه می‌کنند آنها بال‌های کلفتی دارند که به عنوان باله شنا از آن بهره می‌گیرند. پنگوئنها در جاهای سردسیر نیمگردی پایینی زمین زیست می‌کنند.

    نام راسته و خانواده آنها نمایانگر شکل گوه‌ای بدن آنها است.

    نام پنگوئن در واقع نام ماهی‌گیرک بزرگ پرنده‌ای بومی اقیانوس منجمد شمالی که شباهت ظاهری زیادی به پنگوئن‌ها داشت و در قرن نوزدهم منقرض شد. زمانی که ملوانها به اقیانوس منجمد جنوبی رسیدند همین نام را به پرندگان آنجا دادند که قادر به پرواز نبودند.

مهدی بازدید : 22 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

حساسیت به زیورآلات – آرایشی و زیبایی

  • حساسیت به زیورآلات – آرایشی و زیبایی

    هفته نامه سلامت – دکتر محمدرضا قاسمی*: تمایل به زیبایی از صفات سرشتی انسان هاست و آدمی در طول زمان تکامل خود سعی کرده از راه های مختلف به این قضیه ذاتی گرایش یابد. مثال بارز این موضوع توجه روزافزون بسیاری از افراد به جراحی های زیبایی یا استفاده از وسایل آرایش و متعلقات تزیینی است. با این وجود، کاربرد این زینت آلات با عوارض ناخواسته متعددی همراه است که در برخی موارد ناشی از شکل خاص آن محصول زینتی یا جنس ماده سازنده یا کاربرد نادرست آن است. از جمله زیورآلاتی که امروزه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد دستبندها هستند که در این مطلب به برخی مشکل های ناشی از استفاده از آنها و سایر نکته های مرتبط آن اشاره می کنیم.

    ۱- حساسیت به دستبند فلزی: تماس طولانی پوست با مواد به کار رفته در جنس دستبندها از جمله فلز نیکل، کبالت، طلا، فرمالدییدها و… می تواند به خصوص در افراد آلرژیک و حساس باعث طیف وسیعی از ضایعات پوستی شود.

    ۲- حساسیت به نیکل: نیکل فلز نقره ای رنگی است که به طور گسترده در ساخت اجزای فلزی دستبندها، دکمه ها و سگک ها به کار می رود و براساس مطالعات، شایع ترین آلرژن در سراسر دنیاست و در بسیاری از موارد همراه فلز کبالت استفاده می شود. افزایش تعریق در زیر مناطق محصور شده با دستبند باعث افزایش تعداد آلرژن نیکل آزادشده می شود که ضایعات اگزمایی خارش دار را همراه خواهدداشت.

    ۳- حساسیت به طلا: طلا هم می تواند حساسیت زا باشد. اگر چه میزان شیوع آن در نقاط مختلف جهان از ۱ تا ۱۰ درصد متفاوت است اما به هر حال می تواند باعث ضایعات درماتیتی در صورت، دست و پلک هاشود.

    http://golimode.ir/wp-content/uploads/56a74c9dd4105.jpg
    ۱۰ نکته درباره حساسیت پوستی به زیورآلات

    ۴- حساسیت به عطری که به دستبند می زنند: برخی افراد به صورت عادتی به دستبندهای خود عطرهای خوشبوکننده می زنند تا با بو کردن آن متوجه بوی بد محیط نشوند اما برخی مواد سازنده عطرها نیز می تواند باعث آسیب های آلرژیک پوستی شود.

    ۵- حساسیت به بدلیجات: فرمالدیید گازی است که در ساخت رنگ ها در برخی بدلیجات استفاده می شود. در بدلیجاتی که در ساخت اجزای آن از فرمالدیید استفاده شده باشد نیز طیف وسیعی از عوارض ناخواسته مثل درماتیت های تماسی آلرژیک را شاهد هستیم.

    ۶- حساسیت به منسوجات: حساسیت به منسوجات به کار رفته در دستبند هم معمولا ناشی از رنگ های به کار رفته در بافت منسوجات است و نه به دلیل فیبرهای طبیعی یا مصنوعی موجود در آنها. هرچه دستبندی تنگ تر بسته شده باشد، به دلیل تماس بیشتر احتمال بروز مشکل بیشتر است.

    ۷- حساسیت به دستبند پلاستیکی: استعمال دستبندهای پلاستیکی هم ممکن است طیف وسیعی از مشکل های پوستی را همراه داشته باشد. در این موارد مونومرهای غیرپلیمریزه موجود در محصول پلاستیکی نهایی یا سایر موادی که با هدف ایجاد استحکام و ثبات محصول یا به عنوان رنگ افزودنی به ترکیب پلاستیک اضافه می شود عامل بروز مشکل است.

    ۸- حساسیت به مواد آرایشی جمع شده زیر دستبند: تجمیع مواد مختلف آرایشی، بهداشتی مثل کرم های مرطوب کننده، شوینده ها و ضدعفونی کننده ها و… زیر دستبند، ساعت و انگشتر غیر از حساسیت زا بودن اجزای سازنده خود دستبند، می تواند به تدریج به سطح دفاعی پوست آسیب برساند و عامل بروز مشکل و آسیب های متفاوت شود.

    ۹- حساسیت به دستبند تنگ: دستبندهای تنگ روی عروق و اعصاب عبور کننده از مچ دست فشاری وارد می کنند که می تواند عامل طیفی از اختلال ها باشد. به عنوان مثال فشار روی اعصابی که از مچ دست می گذرد، عوارض عصبی مثل نشانگاه تونل کارپال یا گزگز پوستی و گزگز نوک انگشتان و اختلال های حرکتی در انگشتان دست و ضعف و آتروفی عضلات دست ها و از بین رفتن توانایی انجام حرکت های ظریف را دنبال خواهد داشت.

    همچنین فشار اعمال شده روی شریان ها و رگ های گذرنده از ناحیه نیز با ایجاد اختلال در گردش خون باعث کاهش خونرسانی شریانی به اعصاب و عضلات ناحیه و کاهش تخلیه وریدی و لنفاوی منطقه و تجمع خون تیره وریدی در دست ها می شود که با بروز این وقایع، شاهد تغییرات متعدد از جمله تورم، کبودی، کاهش نبض شریانی و… در اندام مربوطه هستیم. تداوم این علائم باعث قانقاریا، نکروز و از بین رفتن دائمی و برگشت ناپذیر ساختار و عملکرد آن عضو می شود و عامل بروز سلولیت و عفونت در ناحیه است.

    ۱۰- زردزخم، سلولیت و فولیکولیت: در صورت رعایت نکردن بهداشت و تمیز نکردن دوره ای دستبند و استفاده طولانی مدت از آن شاهد تجمع انواع مختلفی از جزم های بیماری زا و باکتری ها زیر دستبند خواهیم بود که تجمع آن بر پوست ناحیه باعث عفونت های موضعی مثل زردزخم، فولیکولیت ها و سلولیت های عفونی و باد سرخ می شود.

    ۱۰ نکته درباره حساسیت پوستی به زیورآلات

    ۳ توصیه به استفاده کنندگان از زیورآلات

    ۱- بهتر است استفاده از وسایل زینتی را تا حد ممکن کاهش دهید و استعمال آن را محدود به زمان های خاص و کوتاه کنید و از استعمال مداوم در یک محل بپرهیزید.

    ۲- استفاده از زیورآلات مرغوب و پرهیز از بدلیجات و وسایل بی کیفیت، کنار توجه ویژه به بهداشت زیورآلات و جدا کردن آن هنگام شستشو و استحمام روزانه و استفاده نکردن از دستبندهای تنگ یا با اشکال نامتعارف می تواند مانع از ایجاد بسیاری از عوارض پوستی و بدنی ناخواسته نامبرده شود.

    ۳- حساسیت به مواد سازنده زیورآلات، بسیار شایع است. با شیوع کمتر، عوارض مربوط به محکم بستن دستبند را هم داریم. در حالت عادی علائم اولیه مثل گزگز باعث می شود فرد خودش دستبند را باز کند که این موضوع مانع از تشدید و بروز علائمی مانند سلولیت و عفونت می شود، اما در افرادی که اختلال هوشیاری دارند، در کما هستند، اختلال های ذهنی دارند یا به اختلال های حسی مبتلا هستند (مثل دیابتی ها) ممکن است علائم پیشرفته دیده شود.

    به عنوان مثال، آندره کوپ، نوجوان آمریکایی طی ماه گذشته به دلیل بستن دستبند پلاستیکی دور مچ دستش دچار عفونت باکتریایی شد. متخصصان می گویند او تنها یک قدم با سپتی سمی فاصله داشته است. این نوجوان بعد از چند روز متوجه ضایعه عجیبی روی مچ دستش می شود که به اندازه یک سکه قرمز رنگ است. ابتدا گمان می کند حشره ای او را گزیده و از ترس اینکه این ضایعه جای نیش عنکبوت باشد به متخصص مراجعه می کند که برایش آنتی بیوتیک تجویز می شود. با این وجود التهاب کاهش پیدا نمی کند و ضایعه روز به روز قرمزتر و بزرگ تر می شود.

    مجددا نزد پزشک می رود و اینجاست که پزشک متوجه آبسه در ناحیه مچ دستش می شود. آبسه، تجمع موضعی چرک است که زیر پوست به وجود می آید و نشانه عفونت باکتریایی است. منبع اصلی، دستبند پلاستیکی بوده است. او تحت عمل جراحی و درمان با آنتی بیوتیک قرار گرفت و بهبود یافت اما ممکن بود ماجرا به این خوبی به اتمام نرسد و این دختر جوان جانش را به سادگی از دست بدهد.

    *متخصص پوست و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران

مهدی بازدید : 48 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

اجاق گاز سامسونگ با شعله های LED

  • اجاق گاز سامسونگ با شعله های LED

    سامسونگ در CES در ژانویه گذشته وسایل آشپزخانه بسیار شیک خود را با نام Chef Collection در معرض دید عموم قرار داد و در تمام طول سال توانست توجه ها را به خود جلب کند.

    آخرین محصول اضافه شده به این مجموعه اجاق گازی است که شعله های مجازی LED به زیر قابلمه شما از خود ساطع می کند تا به شما نشان بدهد که چه زمانی گاز روشن است و چقدر داغ است.

    این اجاق گاز چندی قبل در اروپا عرضه شد و حالا در آمریکا در کنار دیگر مدل  گازهای الکترونیکی با قیمت ۳۷۰۰ دلار عرضه خواهد شد. این گاز بر روی یک فر قرار گرفته است که قابلیت دو قسمت شدن را دارد تا بتوانید در بخش های جداگانه ی فر غذاهای مختلفی بپزید.

    درکنار بقیه محصولات مجموعه Chef Collection که شامل یک یخچال ۴ در، یک ماشین ظرفشویی با امکان شستشوی گوشه-به-گوشه و دیگر محصولات با طراحی فوق العاده، این گاز براساس نظرات و بازخورهای دریافت شده از “کلوب آشپزان” سامسونگ  که اتاق گفتگوی رستوران داران و آشپزان در کلاس جهانی است، ساخته شده است.

    مشخص نیست که کدامیک از آشپزان حاضر در این اتاق گفتگو درخواست یک شعله مجازی LED کرده است اما سامسونگ می گوید این ویژگی به این دلیل ایجاد شده است تا به آشپزان خانگی کنترل بصری بیشتری بر روی گاز بدهد. این ویژگی به نظر کاملا معقول می آید به خصوص که در گازهای صفحه ای معمولا نمی توان تشخیص داد که چه زمانی روشن یا داغ .

    اجاق گاز سامسونگ با شعله های LED

    اجاق گاز سامسونگ با شعله های LED

    اجاق گاز سامسونگ با شعله های LED

    منبع : lahzehnama.ir

مهدی بازدید : 26 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

مدل پلیور مردانه

  • مدل پلیور مردانه

    با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و سرما در این مطلب عکس هایی از جدیدترین مدل های پولیور مردانه را که مخصوص زمستان سال ۲۰۱۶ می باشد را برای شما عزیزان به نمایش می گذاریم.

    Men_Sweaters_Men_Sweaters_1Men_Sweaters_2Men_Sweaters_3Men_Sweaters_4Men_Sweaters_5Men_Sweaters_6

    منبع : www.gahar.ir

مهدی بازدید : 29 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

اصلاح حرفه‌ای ابروها در خانه

  • اصلاح حرفه‌ای ابروها در خانه

    پیش از هر چیز، با استفاده از یک قلم آرایش و یا خط کش(یا هر جسم صاف دیگر) یک خط مستقیم از لبه‌ی سوراخ بینی‌تان تا گوشه داخلی چشم‌تان مشخص کرده و انتهای آن‌را به ابرویتان برسانید. این نقطه، جایی است که ابرو باید شروع شود. سپس، یک خط از همان نقطه در کنار سوراخ بینی تا گوشه‌ی بیرونی همان چشم مشخص کنید. این نقطه، جایی است که ابرو باید به پایان برسد.

    قبل از برداشتن، شکل آن‌ را مشخص کنید

    از شابلون‌های ابرو استفاده کنید تا بهترین قوس ابرو برایتان پیدا شود. شابلون‌های ابروی آنساتازیا با ۵ مدل مختلف انتخاب خوبی هستند. کارتان را با استفاده از یک ژل و یا مداد ابرو به پایان برسانید. بهتر است از مدادهای زاویه دار استفاده کنید. این کار باعث می‌شود بتوانید قوس ابروی ایده‌آل خود را پیدا کنید.

    آرایش ابرو

    موهای سرگردان را تمیز کنید

    بعد از استفاده از شابلون برای تعیین قوس ابرو، باید همه‌ی موهای اضافه را با موچین تمیز کنید. از کرم بعد از اصلاح استفاده کنید تا هرگونه قرمزی کاهش یابد.

    زمان کوتاه کردن ابروها را بدانید

    برای تعیین طول ابروها از قیچی استفاده کنید. از یک قلموی شانه‌ای کوتاه برای شانه کردن موهای ابروهایتان استفاده کنید. موهایی که بالاتر از خط صاف ابروهایتان ایستاده باشند باید با قیچی کوتاه شوند.

    بدانید چه زمانی باید ابروها را مرتب کنید

    بعد از پر کردن ابروهایتان با مداد یا پودر، مطمئن شوید موها سرجایشان باقی می‌مانند و نمی‌خواهید بعد از تلاشی سخت، به سرعت ابروهایتان نامرتب شوند! برای مرتب نگه داشتن موهای سرکش، از یک ژل ابرو استفاده کنید. آیا با این کار احساس آرامش بیشتری نخواهید داشت؟

    منبع : http://www.alamto.com

مهدی بازدید : 27 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)
مهدی بازدید : 41 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)

والپیپر ببر

  • والپیپر ببر

    ببر (نام علمی: Panthera Tigris) بزرگترین جانور از تیرهٔ گربه‌ایان است که طول قامت آن تا ۳٫۳ متر و وزن آن تا ۳۰۶ کیلوگرم می‌رسد. مهم ترین مشخصهٔ این جانور، خط‌های عمودی تیره روی خز قرمز-نارنجی آن است که در ناحیهٔ زیرین روشن تر است. این جانور دارای بدنی عضلانی و پاهایی بسیار نیرومند است. بدن ببر دارای موهای بلند و برّاق به رنگ نارنجی، همراه با خط‌های سیاه عمودی می‌باشد. جثّهٔ ببرهای نر بزرگ‌تر از ببرهای ماده است و همچنین موهای روی گونهٔ ببر نر بلندتر از ببر ماده می‌باشد. دندان‌های ببر بسیار قوی است و دندان نیش آن در میان جانوران خشکی بلندترین است. طول تاج دندان ببر به ۷۴٫۵ میلیمتر و گاهی تا ۹۰ میلیمتر می‌رسد. در باغ وحش ببرها معمولاً بین ۲۰ تا ۲۶ سال عمر می‌کنند که البته به نظر در دنیای وحشی بیرون هم همین حدود عمر می‌کنند. این جانور برای خود قلمرو تعیین می‌کند و عموماً اجتماعی و تنها است (به این معنی که به صورت مستقل زندگی می‌کند اما گاهی مجردهای آن‌ها در یک منطقه یا حتی لانه زندگی می‌کنند). لازم است تا محیط زندگی ببر فضای بزرگی باشد تا نیازهای شکار آن را برطرف کند این خلق ببرها باعث شده تا در مناطق پرجمعیت، آن‌ها با انسان دچار مشکلات جدی شوند.
    در دوره‌ای ببرها در سراسر آسیا از ترکیه در غرب تا روسیه در شرق دیده می‌شدند. در گذر ۱۰۰ سال پیش، ۹۳٪ از گسترهٔ تاریخی زیستگاه آن‌ها ازدست رفته است و آن‌ها در نواحی جنوب غرب و مرکز آسیا در جزیره‌های جاوه و بالی و در مناطق گسترده‌ای از آسیای جنوب شرقی و آسیای شرقی به کلی نابود شده‌اند. امروزه زیستگاه آن‌ها به تایگای سیبری تا چمن زارهای باز و مرداب‌های کرنا محدود شده است. شش زیرگونهٔ باقی‌مانده از ببرها در ردهٔ گونه در معرض خطر IUCN جای گرفته‌اند. جمعیت جهانی ببرها در وحش میان ۳۰۶۲ تا ۳۹۴۸ برآورد شده است که ۱۰۰،۰۰۰ مورد کمتر از شمار آن‌ها در آغاز سدهٔ ۲۰ میلادی است که بیشتر این شمار باقی‌مانده هم جدا و بدون تماس با هم زندگی می‌کنند. از دلایل اصلی کاهش جمعیت آن‌ها می‌توان به تخریب زیستگاه، شکار غیرقانونی و ناپیوستگی در زیستگاه آن‌ها اشاره کرد. مساحت منطقهٔ زندگی ببرها در کرهٔ زمین کمتر از ۱٬۱۸۴٬۹۱۱ کیلومتر مربع برآورد شده است که ۴۱٪ کمتر از مساحت برآورد شده برای آن در میانهٔ دههٔ ۱۹۹۰ است.
    به طور کلی وزن ببرهای نر از ۲۰۰ تا ۳۲۰ کیلوگرم است و مادهٔ آن‌ها از ۱۲۰ تا ۱۸۰ کیلوگرم می‌باشد. میانگین قد در نرها ۲٫۶ تا ۳٫۳ متر و در ماده‌ها ۲٫۳ تا ۲٫۷۵ متر می‌باشد.
    نرها و ماده‌ها تنها در هنگام جفتگیری به مدّت چند روز در کنار یکدیگر می‌مانند. ببرهای ماده پس از ۱۰۳ تا ۱۰۵ روز بارداری دو و یا سه توله به دنیا می‌آورند. توله‌ها تا چند سال همراه با مادر خود زندگی می‌کنند.
    کهن ترین بقایای گربه سانی مانند ببر Panthera palaeosinensis (عبارت Panthera به معنی پلنگ مانند) نام دارد که در چین و جاوه پیدا شده است. این گونه نزدیک به ۲ میلیون سال پیش در آغاز پلیستوسن زندگی می کرده و اندامی کوچکتر از ببر امروزی داشته است. نخستین سنگواره‌های ببر واقعی به جاوه نسبت داده می‌شود و مربوط به ۱٫۶ تا ۱٫۸ میلیون سال پیش است. در سوماترا و چین هم سنگواره‌های متفاوتی از ببر مربوط به آغاز و میانهٔ پلیستوسن یافت شده است. زیرگونه‌ای که ببر ترینیل نام دارد نزدیک به ۱٫۲ میلیون سال پیش در سنگواره‌ای در ترینیل جاوه یافت شده است.
    ببرها اندامی عضلانی دارند بویژه اندام‌های جلو، سر آن‌ها هم بزرگ است. موهای بدن ببر چیزی میان سایه‌های نارنجی یا قهوه‌ای و رنگ سفید، بویژه در نواحی پیشین اندام ببر است همچنین خط‌های سیاه هم به وضوح بر روی بدن دیده می‌شود. صورت ببر موهای بلندی دارد این موها بویژه در نرها بلندتر است. مردمکِ دایره‌ای دارند و رنگ عنبیه آن‌ها زرد است. گوش‌های کوچک گِرد آن‌ها از پشت علامت‌های سیاه دارد که یک نقطهٔ سفید را دربر می‌گیرد. این نقطه، نقطهٔ چشم-مانند نام دارد که نقش مهمی در ارتباطات جانور بازی می‌کند.

    کاغذ دیواری ببر

    http://pix2ir.ir/wp-content/uploads/2015/11/5658276eedf8c.jpg

    http://pix2ir.ir/wp-content/uploads/2015/11/5658276f912ad.jpg

    Tiger wallpapers HD

مهدی بازدید : 31 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)

عکسهای فاطمه گودرزی در اکران خصوصی فیلم ناهید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 336
  • بازدید کلی : 4,442